نمایشگاه تخصصی ورزش

دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: در تمام دنیا حوزه ها در دهه های اخیر به سمت تخصصی شدن سوق داده شده است و قطعا باید حوزه های اجرایی را تخصصی کنیم و تخصصی شدن حوزه ورزش و جدا شدن آن از سایر حوزه ها به این امر کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عزیزالله مشفقی دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در حاشیه بازید از هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار داشت: نمایشگاه ورزش باید بسیار پربار بوده و شاهد حضور رشته های مختلف ورزشی باشیم، نمایشگاه خوبی بود اما جای کار بیشتری برای بهتر شدن است.

وی افزود:هیات‌های ورزشی می توانستند با حضور در نمایشگاه این فرصت را داشته باشند که در یک مجموعه شهروندان را با نحوه فعالیت خود آشنا کنند تا خانواده بتوانند رشته ورزشی مورد علاقه خود و فرزندان‌شان برای اوقات فراغت را بهتر انتخاب کنند و چقدر خوب که اوقات فراغت فرزندانمان را ورزش تعریف کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان ادامه داد: در تمام دنیا حوزه ها در دهه های اخیر به سمت تخصصی شدن سوق داده شده است و قطعا باید حوزه های اجرایی را تخصصی کنیم و به این سمت برویم که بتوانیم سرویس ها، مشاوره ها و خدمات تخصصی به خانواده و مخاطبان خود ارائه دهیم و ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست و قطعا باید ورزش توسط متخصصین خود و در حوزه تخصصی به آن نگاه و پرداخته شود.

وی تاکید کرد: چنین فضاهایی کمک می کند که علاوه بر شناساندن رشته های مختلف ورزشی و محاسن آن بتوانیم فرزندان و حتی والدین را به رفتن به سمت ورزش در اوقات فراغت ترغیب کنیم، بسترهای نمایشگاهی می تواند در معرفی حوزه های مختلف ورزش موثر باشد، به درک تاثیرات مثبت ورزش بر سلامت جسم و روح برسند تا شاهد رشد و توسعه ورزش و ورود آن به سبد خانواده ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =