نمایشگاه تخصصی ورزش

معاون نظارت دادستان اصفهان در خصوص برگزاری هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته در اصفهان گفت: اصل موضوع یعنی پرداختن به ورزش در یک نمایشگاه بسیار قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عباس افتخاری، معاون نظارت دادستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته ضمن تمجید از برگزار کنندگان بخش خصوصی این نمایشگاه اظهار داشت: اصل نمایشگاه که تحت عنوان ورزش است بسیار محور خوبی است و همین امر موجب شد که به بازدید از این نمایشگاه ترغیب شوم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد نمایشگاه افزود: بخش خدمات وابسته در این نمایشگاه بخش مهمی را تشکیل داده است، در حالی که می‌توانست این امر به حاشیه برود تا خود ورزش محور اصلی نمایشگاه شود، اما اصل موضوع یعنی پرداختن به ورزش در یک نمایشگاه بسیار قابل تحسین است.

معاون نظارت دادستان اصفهان ادامه داد: اگر عنوان نمایشگاه با اتفاقات درون آن هماهنگ باشد و همسو و یکسان سازی شود، اتفاقات بهتری رخ خواهد داد و قطعا بیش از پیش مورد تقدیر و تشویق بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و اثر بیشتری روی مخاطب دارد.

افتخاری اضافه کرد: این موضوع که برای اولین بار نمایشگاه ورزش به صورت تخصصی و مجزا پرداخته می‌شود امر مهمی است که مایه امیدواری و خرسندی اهل ورزش و خود ماست و امیدواریم این نمایشگاه در سال های آینده نیز با قدرت به کار خود ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =