هیئت همگانی

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: رسالت ورزش همگانی ایجاد بستر مناسب برای فعالیت تمامی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین غلامرضا بارانی در حاشیه هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار داشت: رسالت ورزش همگانی ایجاد بستر مناسب برای فعالیت تمامی شهروندان است، این موضوع یک الزام برای تمامی شهروندان در ابعاد قهرمانی و همگانی است و این رسالت هیئت برای ایجاد بستری مناسب برای فعالیت تمامی شهروندان در هر سنی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزود: خوشحالم که این شرایط ایجاد شده است تا همه بدانند ورزش می‌تواند کارهای مستقل ویژه ای در خصوص ایجاد انگیزه برای تسری و پیشرفت ورزش و به سمت و سو آمدن تمامی آحاد جامعه به ورزش از جمله ورزشکاران در ابعاد قهرمانی و همگانی انجام دهد.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان ادامه داد: امیدوارم در روزهای آینده استقبال خوبی از این نمایشگاه شود که ایجاد دلگرمی برای مسئولان و برگزارکنندگان، برای برگزاری بهتر نمایشگاه‌های آینده کند، هرچقدر ما از این فرصت‌ها بیشتر داشته باشیم به رشد، توسعه و گسترش ورزش و فعالیت‌های ورزشی در جامعه کمک می‌کنیم و در نهایت به سلامت جامعه خواهیم رسید.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی در خصوص هدف از ایجاد غرفه هیئت در نمایشگاه گفت: زمانی که بحث ورزش همگانی مطرح است؛ یعنی ورزش و فعالیت‌های ورزشی برای همه، پس حضور آن در تمامی فضا و برای همگان الزامی است. بنابراین حضور هیئت همگانی در تمامی فضاها در بعد همگانی و قهرمانی الزامی است؛ زیرا رسالت هیئت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین تمامی آحاد جامعه است از کودک نونهال تا یک پیشکسوت و امیدواریم بتوانیم رسالتی که بر دوش ما است را به خوبی انجام دهیم و موجب پیشرفت در بین همه تمام شهروندان شویم، هرچقدر ورزش گسترده‌تر شود و رشد و توسعه بیشتری در بین شهروندان داشته باشد موجب ایجاد نشاط و شادابی و سلامت در بین شهروندان خواهد شد.

وی اضافه کرد: زمانی که بازدیدکنندگان از نمایشگاه خانواده‌ها هستند و ما بتوانیم بازخورد اهدافی که ورزش دارد را در خانواده‌ها داشته باشیم به طور قطع آمدن و شرکت در چنین فعالیت‌هایی از سوی خانواده‌ها بیشتر خواهد بود و این یعنی مسیر درست است و به موفقیت در اهدافی که خواهیم داشت منجر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =