سعید صادقی

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته این نمایشگاه را نقطه قوتی برای ورزش اصفهان دانست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سعید صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش نقطه قوتی برای ورزش اصفهان و ایران است تا ظرفیت‌های موجود در این حوزه بیشتر و بهتر دیده شود.

وی افزود: سال گذشته نیز نمایشگاه ورزش برگزار شد، اما در کنار سایر تولیدات و خدمات بود و برگزاری نمایشگاه کاملاً تخصصی نقطه قوتی برای اصفهان و ایران است که بتوانند خانواده‌ها به صورت تخصصی بازدید و استفاده کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان ادامه داد: فرهنگ ورزش باعث ارتقا کیفیت زندگی ما می‌شود، اگر هر خانواده به عنوان یک امر اساسی ورزش را قرار دهد سلامت را حاصل می‌شود، در حالی ما هزینه‌های زیادی برای سلامتی و زیبایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم با ورزش علمی به وضعیت سلامت خانواده کمک کنیم، تصریح کرد: با حداقل هزینه می‌توانیم هم شادابی و نشاط و سرزندگی را داشته باشیم و جسم سالم‌تری داشته باشیم. سلامت روان شناختی ما از ورزش حاصل می‌شود که کیفیت زندگی ما را شکل می‌دهد. ورزش، نشاط جسمی می‌دهد که ارتباط اجتماعی ما را قوی می‌کند.

صادقی با اشاره به این باور غلط که ورزش هزینه بر است، تاکید می‌کند: اگر فواید ورزش را نگاه کنیم، بیشتر از هزینه و بودجه‌ای است که برای پرداختن به آن در نظر می‌گیریم. برای خرید فست فود صدها هزار تومان هزینه می‌کنندکه آسیب رسان است، در حالیکه با کمتر از این هزینه در ورزش نتیجه بهتری می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =