• ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
  • کد خبر: 25692
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی ولز

تیم ملی فوتبال ولز با شکست تیم ملی اوکراین هم گروه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ولز در مرحله مقدماتی جام جهانی اروپا با پیروزی برابر تیم ملی فوتبال اوکراین تکلیف آخرین تیم اروپایی صعود کننده به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشخص کرد. بازی‌های اوکراین در مرحله مقدماتی جام جهانی که به دلیل جنگ این کشور با روسیه به تعویق افتاده بود، در فیفادی اخیر برگزار شد و ابتدا اوکراین با شکست سه بر یک اسکاتلند به مرحله نهایی صعود کرد، اما در این بازی برابر ولز شکست خورد تا از صعود به جام جهانی باز ماند.

بازی اوکراین و ولز، به میزبانی تیم ولز و در ورزشگاه کاردیف برگزار شد و تیم ملی ولز توانست با گل به خودی یارمولنکو حریف خود را یک بر صفر شکست دهد. ولز پرستاره در این بازی در برابر اوکراین با انگیزه توانست به خوبی بازی را مدیریت و کنترل کند و زیر فشار سنگین حریف از تک گل خود محافظت و حضور خود در جام جهانی را قطعی کند.

با این نتیجه ولز در گروه B رقابت‌های جام جهانی با ایران، انگلستان و آمریکا همگروه شد تا ترکیب این گروه با دو تیم بریتانیایی و ایران و آمریکا همچنان ترکیبی سیاسی باقی بماند.

در این شرایط کار برای تیم ملی ایران که حتی هنوز یک بازی دوستانه و اردوی منظم نتوانسته برگزار کند سخت شد. «یوزهای ایرانی» در جام جهانی علاوه بر ستاره‌های پرشمار انگلیسی و آمریکایی باید در برابر ستاره‌های تیم ملی ولز و چهره‌هایی همچون گرت بیل، آرون رمزی، وین هنسی، بن دیویس و جو آلن قرار گیرد که همگی از بازیکنان تراز اول در معتبرترین تیم‌های اروپایی محسوب می‌شوند.

بدین ترتیب برنامه بازی‌های ایران در جام جهانی به شرح زیر است:

انگلیس _ ایران / دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱/ ساعت ۱۶:۳۰

ولز _ ایران/ جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۱/ ساعت ۱۳:۳۰

ایران _ آمریکا/ سه شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱/ ساعت ۲۲:۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =