مهدی رحمتی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خوشحالم که روز به روز پیشرفت را در باشگاه سپاهان می‌بینم و امیدوارم روزی همه باشگاه های ایران همینقدر حرفه‌ای و روبه پیش رفت باشند و سالیان سال در بالاترین سطح اول فوتبال ایران و آسیا حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: بعد از یک سال سخت و یک لیگ فرسایشی که پس از اتفاق عجیب و غریب بود، به همه عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: خوشحالم که روز به روز پیشرفت را در باشگاه سپاهان می‌بینم و امیدوارم روزی همه باشگاه های ایران همینقدر حرفه‌ای و روبه پیش رفت باشند و سالیان سال در بالاترین سطح اول فوتبال ایران و آسیا حضور داشته باشند. اصفهان و سپاهان برای من یادآور خاطرات شیرینی است و پیشرفت این باشگاه باعث خوشحالی من است. به دوست خوبم محرم نویدکیا تبریک می‌گویم که تیم به این خوبی ساختند و این تیم همیشه دنبال فوتبال بازی کردند.

رحمتی تاکید کرد: امروز سپاهان علی رغم غایبان زیاد بازی خوبی به نمایش گذاشت. از طرفی خستگی زیادی بازیکنان ما داشتند، اما دو تیم بازی پایاپای به نمایش گذاشتند و خدارا شکر می‌کنم که دو تیم سربلند زمین را ترک کردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نتیجه امسال برای آلومینیوم حاصل یک کار جمعی از زحمات هیات مدیره کارخانه، باشگاه و رسول خطیبی و همکاران او بوده است. اما شرایط برای آقای خطیبی رقم خورد تا ما به مجموعه اضافه شویم. رتبه هشتم برای تیمی که دومین حضورش در لیگ برتر است خوب است و حضور در فینال حذفی اتفاق بزرگی است که شخصیت آلومینیوم اراک را نشان می‌دهد؛ آلومینیوم نشان داد که ظرفیت بزرگ شدن را دارد.

وی افزود: 20 روز پیش تمام برنامه های خود را به باشگاه ارائه دادیم. خواسته ما تمدید قرارداد بازیکنان بود. در پایان فصل به گونه‌ای کار کردیم که بازیکنان ما مشتری زیاد دارند، اما هدف اصلی ما حذف بازیکنان فعلی و تقویت ترکیب با جذب چند بازیکن زمین است.

رحمتی درباره جدایی مجیدی از استقلال و احتمال حضور او در این باشگاه تصریح کرد: یک سال دیگر با باشگاه آلومینیوم اراک قرار داد دارم. باید یاد بگیریم که حرفه‌ای باشیم و به قرارداد خودمان پایبند و به دنبال منافع و منفعت شخصی خود نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره بهترین خاطره خود از سپاهان اظهار کرد: شیرین‌ترین خاطره‌ای که از سپاهان دارم قهرمانی با این تیم در لیگ برتر است و شیرین‌ترین خاطره‌ام در ورزشگاه نقش جهان شکست تیم الشباب و صعود به مرحله بعدی مسابقات آسیایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =