رویداد عصر امید

براساس اعلام فولاد مبارکه، پژوهشگران برای ارائه طرح‌های تحقیقاتی خود به این شرکت می‌توانند با مراجعه به سامانه پژوهان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت فولاد مبارکه در حاشیه رویداد "عصر امید" از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی که توانایی انجام پروژه‌های مختلف را دارند، دعوت کرد تا طرح‌های تحقیقاتی خود را همراه با نامه رسمی از معاونت پژوهشی دانشگاه ارائه کنند.

بر اساس این اعلام، پژوهشگران می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع مدیریت اطلاعات پژوهشی فولاد مبارکه (سامانه پژوهان)، طرح‌های تحقیقاتی خود را به صورت رسمی از طریق این سامانه به واحد تحقیق و توسعه این شرکت ارسال کنند.

پیشنهادهای تحقیقاتی در مرحله اول مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و سپس با ارائه‌کنندگان پیشنهادهای تحقیقاتی برتر جهت ارائه پروپوزال تکمیلی و برگزاری جلسات مشترک و بازدید هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت؛ به همین دلیل در مرحله اول، امکان بازدید وجود نخواهد داشت و شرکت فولاد مبارکه در قبول یا رد پیشنهادهای رسیده مختار است.

شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد موضوعات پژوهشی مورد نیاز و اولویت‌دار خود را به شرح ذیل مطابق گردشکارهای مربوطه واگذار کند؛ بنابراین از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی که توانایی انجام این پروژه‌ها را دارند دعوت کرده تا پس از ثبت نام در سامانه جامع مدیریت اطلاعات پژوهشی این شرکت، طرح‌های خود را ارائه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =