• ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
  • کد خبر: 25612
  • readingTime: ۱ دقیقه
رویداد عصر امید

نخستین رویداد ملی "عصر امید " به فعالیت ۴ روزه خود در حوزه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه در محل مصلی امام خمینی(ره) پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونین این دانشگاه ضمن حضور در مراسم اختتامیه رویداد "عصر امید" از دانش‌پژوهان و محققان برتر برگزیده در حوزه‌های مختلف قدردانی کردند.

این رویداد ۸ خردادماه سال جاری با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شده بود.

فولاد مبارکه ازجمله مهم‌ترین صنایع مشارکت‌کننده در این رویداد بود که با حمایت‌های مادی و معنوی خود در زمینه‌های مختلف با دانشگاه آزاد اسلامی همراهی داشت.

محوریت این رویداد، " فرصتی برای جوانان از ایده‌آرایی تا جذب سرمایه" بود و شعار آن نیز هزار گروه پژوهشی و زیر ساخت، هزار ایده و استارتاپ، هزار شرکت فناور و خلاق بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه این رویداد اعلام کرده بود: آینده‌نگری دانشگاه صرفاً برای توسعه فرهنگی نیست، بلکه دانشگاه باید بسترساز اشتغال دانش‌بنیان باشد.

براساس این گزارش، غرفه فولاد مبارکه طی ۴ روز در این رویداد میزبان دانشجویان، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و دانش‌پژوهان و محققان مختلف از سطح کشور بود که راه‌های همکاری و بهره‌گیری از متخصصان این بزرگترین فولادساز کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =