نمایشگاه تخصصی ورزش

معاون ورزش سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:تردیدی وجود ندارد که ظرفیت های ورزشی بسیار گسترده است که می تواند در سال چندین نمایشگاه در حوزه ورزش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، احسان بعیدی معاون ورزش سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان در حاشیه هشتمین نمایشگاه ورزش، تغذیه، سلامت و خدمات وابسته اظهار کرد:خوشحال هستیم که نمایشگاهی به نمایشگاههای اصفهان اضافه شد، نمایشگاهی که می تواند در راستای بحث سلامت و ورزش شهروندان جامعه مفید باشد.

وی افزود: ممکن است شهروندان و مخاطبان این نمایشگاه تمام انتظارات و بایدهایی که در ذهن خود دارند را در این نمایشگاه نبینند، اما این اولین نمایشگاه است، هر چند تلاش زیادی برای برپایی آن شده است، همیشه اولین بارها مشکل است و چالشهای خاص خود را دارند، اما برای آینده می تواند مفید باشد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای نمایشگاههای آینده باید زیر ساختها و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری خود را تقویت کنیم، اضافه کرد: برگزاری بهتر و باکیفیت تر چنین نمایشگاه هایی می تواند برای جامعه ای که با مشکلات زیادی از جمله انواع و اقسام بیماریها، ناهنجارهای اجتماعی و مباحثی مثل ترافیک و آلودگی های صوتی و آب و هوایی روبرو است مفید باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم بازدید کنندگان این نمایشگاه به شنبه ای که همیشه قرار است از آن فعالیت خود را آغاز کنند برسند.

بعیدی گفت: تردیدی وجود ندارد که ظرفیت های ورزشی بسیار گسترده است که می تواند در سال چندین نمایشگاه در حوزه ورزش داشته باشد، باید به این نمایشگاه احترام شد و از الان با ثبت تاریخ برگزاری نمایشگاه برنامه ریزی کرد تا همه عزم خود را برای بهتر شدن نمایشگاه انجام دهند.

به گزارش ایراسین، هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، تغذیه سلامت و خدمات وابسته ۹ لغایت ۱۲ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه مندان و متخصصان حوزه ورزش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =