• ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
  • کد خبر: 25520
  • readingTime: ۲ دقیقه
نمایشگاه ورزش

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش اصفهان با حضور جمعی از قهرمانان و خبرنگاران در محل نمایشگاه‌ بین المللی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آئین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی ورزش اصفهان با حضور جمعی از مسئولان استانی و اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، فرهاد رحیمی مجری برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی ورزش برای اولین بار است که به این صورت در استان برگزار می‌شود و امیدواریم این حرکت، قدمی برای بالندگی هر چه بیشتر ورزش و رشد اقتصادی ورزش باشیم.

وی گفت: بخش خصوصی با چنین حرکت‌هایی تقویت شده و می‌تواند کارهای بزرگتری را انجام دهد که این موضوع فعالیت بیشتر بخش خصوصی و حمایت های مسئولان را می‌طلبد.

مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش اصفهان افزود: نمایشگاه تخصصی ورزش امسال متأسفانه دیر در تقویم ثبت شد و امیدواریم این نمایشگاه در سال‌های آینده این امر زودتر محقق شود تا بتوانیم نمایشگاهی شایسته استان اصفهان و ورزش آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان و همکاران من در گروه آرنا فعالیت‌ها و همکاری های زیادی انجام دادند که از همه این افراد قدردانی می‌کنم.

رحیمی تصریح کرد: بنا داریم تا رویدادها و برنامه‌های ورزشی را علاوه بر نمایشگاه ورزش برگزار کنیم تا به عنوان بخش خصوصی در این حوزه پیشگام باشیم. با تجربیاتی که در این حوزه داریم می توانیم رویدادهایی با کیفیت و بهره‌وری بالا برگزار کنیم که این موضوع نیازمند حمایت بخش خصوصی است.

وی تأکید کرد: بخش خصوصی باید به سطحی از خودباوری برسد که روی پای خودش بایستد تا دیگر نیاز به بخش دولتی نباشد و ما هیچ وقت از سازمان های دولتی توقعی برای حمایت نداریم. اگر بخش خصوصی بخواهد روی پای خودش بایستد باید خودش را تقویت کند. مردم نیز باید باور و نگرش اعتماد به بخش خصوصی را داشته باشند.

مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش عنوان کرد: این نمایشگاه بیش از ٤٠ غرفه داشته و غرفه داران از استان اصفهان و استان های دیگر در این نمایشگاه شرکت دارند و در ابعادی به مساحت ٤٠٠٠متر مربع برگزار می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه هم محصولات مربوط به ورزشی و هم محصولات سلامتی با تنوع زیادی ارائه می شود که بسیاری از محصولات تولید شده ساخت داخلی مانند تولیدی‌های لباس ورزشی و... هستند. تلاش کرده ایم تا این نمایشگاه علاوه بر جذابیت های خاص خود با کیفیت خاصی برگزار شده تا بتواند پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان باشد.

مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش افزود: علاوه بر این به خاطر ارادتی که به قهرمانان استان داریم از طیف زیادی از قهرمانان ورزشی استان دعوت کرده ایم تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

در پایان این نشست آیین افتتاح نمایشگاه ورزش انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =