استقلال مس

تیم فوتبال استقلال تهران موفق به شکست مس رفسنجان شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس از ساعت ۲۰ امشب، سه‌شنبه میزبان تیم استقلال تهران بود. این بازی در نهایت با دبل حسین‌زاده و با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در نیمه اول بازی تقریبا پایاپای بود و دو تیم با ارائه یک بازی محتاطانه سعی در بسته نگه داشتن دروازه خود داشتند. اگرچه شاگردان محمد ربیعی بازی را بهتر آغاز و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خطرناک روی دروازه‌ حسینی خلق کردند، اما این شاگردان فرهاد مجیدی بودند که رفته به رفته به بازی سوار شدند.

در نیمه دوم اما استقلال یک شروع طوفانی داشتند، آن‌ها ابتدا در دقیقه ۴۷ توسط حسین‌زاده به گل رسید. امیرحسین حسین زاده با یک توپ گیری از میانه میدان، از میان دو بازیکن مس عبور کرد و بازیکن سوم را نیز به زیبایی از پیش رو برداشت و از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که با یک شوت بغل پای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و به زیبایی هر چه تمام تر، یک گل استثنایی را به ثمر رساند.

اما این پایان کار حسین‌زاده نبود و تنها ۸ دقیقه بعد، روی یک ضد حمله سریع، آرمان رمضانی توپ را از میانه میدان گرفت و به سمت راست برد. مهدی پور پس از چند متر پیش روی، با یک پاس در عرض توپ را روی خط محوطه جریمه به حسین زاده رساند. این بازیکن پس از یک استپ، توپ را روی هوا آورد و با شوتی محکم و دیدنی، قفل دروازه مس را برای بار دوم باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

استقلال از دقیقه ۸۰ و با اخراج دانشگر بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد، اما این اتفاق هم مانع پیروزی آبی پوشان نشد تا روند شکست‌ناپذیری آن‌ها ادامه داشته باشد. استقلال برای ثبت یک رکورد بی‌نظیر و قهرمانی بدون شکست تنها یک بازی دیگر در پیش روی دارد.

با این نتیجه استقلال در صدرجدول ۶۷ امتیازی شد و مس ۴۵ امتیازی برای تعیین شرایط خود در جدول نیز باید منتظر رقبا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =