• ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
  • کد خبر: 25328
  • readingTime: ۱ دقیقه
تراکتور پرسپولیس

باشگاه تراکتور تبریز اسناد جدیدی را در خصوص بازی جنجالی با پرسپولیس منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته پیش استادیوم یادگار امام تبریز در خلال بازی تراکتور و پرسپولیس تبدیل به صحنه نمایشی شد که نقش اول آن را بطری و سنگ‌ها ایفا کردند. داور این مسابقه در نقش مکمل نمایش ظاهر شد و در دقیقه ۷۲ پس از اینکه رضاییان به دلیل بارش سنگ و بطری موفق به ارسال کرنر نشد، توپ را از نقطه کرنر به زیر آغوش کشید و به رختکن رفت.

در ادامه نیز خبری از برگزاری بازی نشد تا این بازی نیمه تمام باقی بماند و کمیته انضباطی درباره آن رای و نظر نهایی را صادر کند.

باشگاه تراکتور از همان ابتدا مدعی بود که پس از حدود ۱۲ دقیقه از تعلیق بازی، شرایط امنیتی محیا از سر گیری بازی بوده و حتی داور هم در راهرو رختکن منتظر بازیکنان بوده تا بازی را از سر بگیرد. اما طبق ادعای باشگاه تراکتور، پرسپولیسی‌ها به زمین برنگشتند و گفتند که به دلیل صرف شام و گرفتن دوش به زمین برنخواهند گشت و این بازی را ادامه نخواهند داد.

این اتفاق باعث شده تا این مسئله هم مثل دیگر مسائل تبدیل به کلاف سردرگمی شود که مشخص نیست تیم میهمان برای یک سه هیچ راحت حاضر به بازگشت به زمین نشده یا ادعای تیم میزبان غلط است.

در راستای همین ادعاها باشگاه تراکتور سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته ورزشگاه یادگار امام را منتشر کرده که بر اساس این تصاویر و توضیحات باشگاه تراکتور، داور بازی تنها ۱۲ دقیقه پس از توقف بازی در رختکن آماده از سرگیری بازی بوده و پس از آن نیز به مدت هشت دقیقه منتظر پرسپولیسی‌ها شده، اما خبری از شاگردان یحیی گل محمدی نشده است.

اسناد جدید تراکتور علیه پرسپولیس

اسناد جدید تراکتور علیه پرسپولیس

اسناد جدید تراکتور علیه پرسپولیس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =