تیم ملی امید / مهدی مهدوی کیا

سرمربی تیم ملی امید ایران درباره عدم حضور برخی بازیکنان دعوت شده در تیم ملی زیر ۲۳ سال توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه با تیم ملی المپیک عراق اظهار کرد: این مسابقه برای بازی دادن به برخی از بازیکنان و آمادگی هر دو تیم مهم است. ما امیدواریم از این اردوی تدارکاتی بهره‌مند شویم و نقاط قوت و ضعف تیم را بشناسیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی هستند که بنا بر شرایط خاص دعوت نشدند و اگر بودند شاید تیم کامل‌تری داشتیم. برخی از بازیکنان نیز هستند که ما به آنها اجازه داده‌ایم در باشگاه‌های خود بمانند چون برای بقا در لیگ رقابت می‌کنند.

سرمربی تیم امید ایران همچنین در مورد مسابقات قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا که در روزهای آینده برگزار می‌شود، گفت: در مورد تیم‌هایی که در گروه ما هستند اطلاعات کافی داریم و می‌دانیم در این مسابقات بهترین تیم‌های آسیایی حضور دارند. تیم ما بسیار جوان است تا در آینده بیشتر مورد استفاده قرار گیرند و قطعا در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید.

مهدوی‌کیا در پایان راجع به حریف و وضعیت حاکم بر تیم‌شان گفت: از تیم ملی المپیک عراق هم اطلاعات خوبی داریم و می‌دانیم بازیکنان برجسته‌ای را در اختیار دارد. فضا و همه چیز بسیار خوب است و به جز آن فضای غبارآلود که از اراده افراد خارج است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =