اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت:اگر اطلاع‌رسانی درست نسبت به فعالیت‌ها، مسئولیت اجتماعی، اثرگذاری و ارزآوری شرکت‌های فعال در حوزه صنعت انجام شود، مردم خود به خود این جو صنعت‌ستیزی را بر هم خواهند زد.

حمید علی آبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره نحوه تقابل با جَوّ صنعت‌ستیزی در کشور اظهار کرد: به اعتقاد من اگر در حوزه صنعت به ویژه صنایع معدنی و معادن، اطلاع‌رسانی درستی نسبت به فعالیت‌ها، مسئولیت اجتماعی، اثرگذاری و ارزآوری شرکت‌های فعال در این حوزه انجام شود، مردم خود به خود این جو صنعت‌ستیزی را بر هم خواهند زد.

وی افزود: من نطقه ضعف را در عملکرد برخی از روابط عمومی‌ها می‌دانم. هجمه اطلاعات درست و نادرست منفی بر مردم زیاد است و جو صنعت‌ستیزی هم در چنین شرایطی به این هجمه‌ها اضافه می‌شود. اگر روابط عمومی‌ها با همکاری رسانه‌ها به درستی عمل کنند و نقاط امیدآفرین صنایع، نقاطی که صنایع بر معیشت مردم اثرگذار هستند، را منتشر کنند، خود به خود این جو از بین خواهد رفت.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با روابط عمومی می‌فرمایند:« نقش روابط عمومی معرفی نقاط قوت به مردم و همچنین شناسایی و معرفی نقاط ضعف و کمبودها به مسئولان است.» که امسال نیز هم این نقش بسیار پررنگ است.

علی آبادیان اضافه کرد: روابط عمومی‌ها در این حوزه می‌توانند شرکت‌های دانش‌بنیان اثرگذار را معرفی کنند. بسیاری از جوانانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، تریبونی برای معرفی خود ندارند و بنابراین شناخته شده نیستند. نقش روابط عمومی‌ها در  حوزه ارتباط بین دانش‌بنیان‌ها و مجموعه‌های صنعتی پررنگ است.

وی خاطرنشان کرد: گره‌هایی در حوزه صنعت وجود دارد که جوانان متخصص کشور می‌توانند به راحتی آن‌ها را باز کنند. لازمه این کار تنها اتصال این دو بخش به یکدیگر و حمایت صنایع از این قشر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =