همایش ورزش صبحگاهی

رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان اصفهان گفت: ورزش پایه سلامت است و اگر مردم یک جامعه به ورزش دسترسی نداشته باشد در واقع نمی‌توانند سلامت ذهنی و روانی داشته باشند و به خوبی فکر و حرکت و زندگی کند.

محمد ظفریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه ورزش برای قشر متوسط جامعه و کم درآمد پرهزینه است، اظهار داشت: تنها سدی است که مانع پیشرفت و توسعه ورزش و سلامت جامعه به شمار می‌آید.

وی افزود: ورزش پایه سلامت است و اگر مردم یک جامعه به ورزش دسترسی نداشته باشد در واقع نمی‌توانند سلامت ذهنی و روانی داشته باشند و به خوبی فکر و حرکت و زندگی کند

رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان اصفهان گفت: شهرداری یک نهاد مردمی است و باید برای دسترسی عموم جامعه به زمین‌های ورزشی و مکان‌های ورزشی را فراهم سازد تا همه اقشار جامعه با هر توان مالی بتوانند استفاده کنند. برای ورزش‌های همگانی نیز مانع تراشی می‌شود و محدودیت‌های بسیاری را مقرر می‌کند که مردم از ورزش کردن منصرف شوند.

ظفریان با اشاره به مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم، تاکید کرد: مردم به دلیل درگیری زیاد با مشکلات ورزش را در اولویت آخر خود قرار می‌دهند در صورتی که در خانواده‌ها باید ورزش و سلامتی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه می‌تواند در قالب یک رسانه برای تشویق به ورزش کردن عمل کند، گفت: هیچ چیزی به اندازه رسانه در افکار عمومی برای ورزش کردن تاثیرگذار نیست و باید کاملا به صورت مردمی و به نفع مردم برای ورزش اطلاع رسانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =