• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
  • کد خبر: 25165
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد خوزستان پیکان تهران

تیم فولاد خوزستان با گل لحظه آخری ساسان حسینی موفق به شکست پیکان تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پیکان تهران امروز، پنجشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از فولاد خوزستان در ورزشگاه پاس قوامین میزبانی کرد. این بازی که برای دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخورددار بود در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

دو تیم در ابتدا با احتیاط زیادی کار را آغاز کردند و در بیشتر دقایق نیمه اول نیز این بازی محتاطانه کاملا مشخص بود. با این حال رفته رفته یخ بازی آب شد و دو تیم در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتند تا اینکه فولاد خوزستان توانست در دقیقه آخر نیمه اول، توسط آیاندا پاتوسی به گل اول بازی برسد و برنده به رختکن برود. پاتوسی توانست از روی یک ضربه ایستگاهی این گل را به ثمر برساند.

در نیمه دوم پیکان جسورتر ظاهر شد و فولاد نیز به لاک دفاعی فرو رفت تا از سه امتیاز خود محافظت کند، اما قفل دروازه فولاد بالاخره در دقیقه ۷۶ شکست و بازی به تساوی کشیده شد. کرنر ارسالی در محوطه جریمه به میلاد بدرقه رسید و این بازیکن که سابقه بازی در فولاد را نیز دارد، با ضربه سر گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

اما این پایان ماجرا نبود و در دقایق پایانی دو تیم بازی سرعتی، هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتند. در این دقایق فولادی‌ها فشار حملات خود را افزایش دادند و دقیقه هفتم از وقت‌های اضافه بازی و دقیقا در لحظه آخر گل برتری را به ثمر رساندند. این گل را ساسان حسینی روی پاس خلعتبری به ثمر رساند.

با این نتیجه فولاد ۴۵ امتیازی شد و جایگاه خود در رده چهارم جدول را تثبیت کرد. اما اوضاع برای پیکان اصلا جالب نیست و آن‌ها در ۱۰ بازی اخیر خود نتوانستند به پیروزی برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =