محمدیاسر طیب نیا

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این که روابط عمومی‌ها باید در اصلاح فرهنگ و الگوی مصرف انرژی اثرگذار باشند، گفت: سرنوشت صنایع ما به نوع نگاه جامعه برمی‌گردد و اگر نتوانیم نگاه جامعه را نسبت به صنایع اصلاح کنیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم، صنایع رو به اضمحلال خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در سومین روز از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این که امروز روابط عمومی به عنوان هنر هشتم شناخته شده و صرفاً یک شغل نیست، اظهار کرد: روابط عمومی علم توامان با هنر است و باید در تمدن‌سازی نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان این که امروز روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات یکی از ارکان سازمان‌های بزرگ و توسعه سرمایه‌های انسانی هستند، افزود: رمز موفقیت برندهای جهانی، فرهنگ کار و تولید است که در آنها نهادینه شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی تنها یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌هاست و کار روابط عمومی‌ها فراتر از جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی در جامعه است؛ برای این که از رقابت‌های جهانی حذف نشویم باید جهان‌تراز فکر کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: سرنوشت صنایع ما به نوع نگاه جامعه برمی‌گردد و اگر نتوانیم نگاه جامعه را نسبت به صنایع اصلاح کنیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم، صنایع رو به اضمحلال خواهند رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =