سپاهان از سد رهیاب ملل مریوان گذشت

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در یکی از سخت‌ترین و طولانی‌ترین لیگ‌های هندبال کشور، پسران و دختران شایسته سپاهان افتخار آفرینی کردند و امیدوارم این یک طلوع مجددی برای هندبال طلایی سپاهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه جشن قهرمانی تیم هندبال بانوان سپاهان در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حضور چند پیشکسوت هندبال همچون آقای یوسف‌زاده و اقای لطفی در هیات مدیره باشگاه سپاهان، توجه و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای هندبال در حوزه‌های مدارس، آکادمی و ارتقای دانش مربیان و اعزام آن‌ها به کورس‌های بین‌المللی انجام شد.

وی ادامه داد: در یکی از سخت‌ترین و طولانی‌ترین لیگ‌های هندبال کشور، پسران و دختران شایسته سپاهان افتخار آفرینی کردند و امیدوارم این یک طلوع مجددی برای هندبال طلایی سپاهان باشد. سپاهان سال‌ها طلایه‌دار هندبال کشور بوده و بهترین بازیکنان را پرورش داده است و امیدوارم سپاهان مجددا به هندبال ملی ایران در بخش بانوان و آقایان کمک کند و در کنار تیم ملی قرار گیرد. امیدوارم این مسیر را با قدرت پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره رشته‌های و تیم‌های این باشگاه در فصل آینده تاکید کرد: رشته‌های ما برای سال ۱۴۰۱ توسط هیات مدیره و کارشناسان ورزش قهرمانی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در هندبال، فوتبال، ووشو، تیراندازی، شمشیربازی، دوچرخه سواری، والیبال و رشته‌های دیگری در بخش استانی، کارگری و قهرمانی کشور حضور فعالی خواهد داشت. این رشته‌ها تایید و تصویب شده و هیات مدیره تمام موارد را مشخص کرده است. در هندبال با قدرت بیشتری در تیم‌های خانم‌ها و آقایان و رده‌های سنی ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به عدم تیم داری سپاهان در رشته بسکتبال توضیح داد: بسکتبال در سال‌ آینده جز رشته‌های ما نخواهد بود، به جهت اینکه باشگاه ذوب‌آهن در اصفهان ساختار خوبی در حوزه بسکتبال دارد، تصمیم گرفتیم به جای کار موازی به سمت رشته‌های کمتر پرداخته شده حرکت کنیم.

ساکت درباره شرایط تیم والیبال باشگاه سپاهان گفت: در لیگ جوانان و لیگ یک والیبال تیم‌داری خواهیم کرد و بتوانیم والیبال اصفهان را با پرروش بازیکنان احیا و فعال کنیم. والیبال بانوان نیز در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =