• ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر: 25003
  • readingTime: ۱ دقیقه
رشید مظاهری

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و لیاقت این را داشت که قهرمان شود اما در ادامه تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و فصل بعد برای قهرمانی بیاییم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رشید مظاهری، دروازه‌بان سپاهان پس از برتری سپاهان مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازی رفت من حضور نداشتم اما به هر حال در فکر انتقام نبودیم. ما در این مسابقه کار خودمان را انجام دادیم در شأن باشگاه سپاهان بازی کردیم و این خیلی خوشحال کننده است.

وی در واکنش به این موضوع که پیروزی سپاهان باعث قهرمانی استقلال در این فصل شد، گفت: این قهرمانی را به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. ما کار خودمان را انجام دادیم. سپاهان هم الان شانس حضور در رده دوم را دارد. امیدوارم شرایط خوب پیش برود.

بازیکن سپاهان در پاسخ پرسشی مبنی بر اینکه آیا قهرمان نشدن سپاهان فصل جاری رقابت‌ها تاکید کرد: نمی‌دانم در این مورد چه بگویم اینکه سپاهان فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و لیاقت این را داشت که قهرمان شود اما در ادامه تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و فصل بعد برای قهرمانی بیاییم.

مظاهری درباره استفاده از دستکش‌های قرمز رنگ در بازی برابر پرسپولیس تصریح کرد:‌ فکر کنم نارنجی است نه قرمز، اما اگر قرمز هم به چشم بیاید این سلیقه من است. ارتباطی به چیزی ندارد من یک روز آبی می‌پوشم، یک روز هم قرمز؛ الان هم نارنجی می‌پوشم. ما آماده‌ایم که فوتبال بازی کنیم باور کنید آنقدر دغدغه دارم که به این مسائل فکر نمی‌کنم. من باید آنقدر بار فنی خودم را بالا ببرم که اگر استقلال و پرسپولیس من را خواستند برگردم. من الان در تیم بزرگ سپاهان بازی می‌کنم و چرا باید علامت بدهم که پرسپولیس من را بخواهد یا استقلال. در شأن من نیست که این کار را انجام بدهم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دوست دارد بار دیگر شاگرد یحیی گل‌محمدی شود، گفت: این موضوع را خیلی راحت می‌توانید از گل‌محمدی بپرسید که مرا می‌خواهد یا نه. چرا باید دستکش و کفش قرمز بپوشم. اصلاً چرا باید به پرسپولیس علامت بدهم. سپاهان تیم بزرگی است. باور کنید از ته دل می‌گویم. آنقدر دغدغه در این کشور وجود دارد که اصلاً دستکش یا کفش قرمز من به چشم نمی‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =