لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان ۲ - ۰ پدیده

تیم فوتبال شهرخودرو با کسب یک امتیاز برابر پیکان شانس خود برای بقا در رقابت‌های لیگ برتر را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور امروز، شنبه به مصاف تیم پیکان تهران رفت. این بازی آخرین سنگر حفظ امیدهای صعود برای شهرخودرو بود و تیم میزبان نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت، از طرفی مجتبی حسینی، سرمربی پیکان نیز به دلیل فشارهای بیرونی انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی داشت.

این بازی در دقایق ابتدایی نیمه اول با بازی محتاطانه دو تیم دنبال شد و خبری از موقعیت حساس نبود، اما رفته رفته این تیم شهرخودرو بود که خود را به سمت محوطه جریمه نزدیک‌تر کرد و توانست در دقایق میانی این نیمه چند موقعیت خلق کند؛ اما این موقعیت‌هابا هشیاری مدافعان پیکان راهی به چهارچوب نداشت.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و شاگردان حسینی نمایش بهتری داشتند. آن‌ها تا دقیقه میانی این نیمه چندین و چند موقعیت خطرناک داشتند تا اینکه در نهایت در دقیقه ۷۶ به گل رسیدند. اشتباه عجیب و ناهماهنگی خط دفاعی شهرخودرو با دفع عجیب یوسف بهزادی همراه شد و ضربه دروازه شهرخودرو به ابراهیم صالحی کاپیتان پیکان برخورد کرد و این‌گونه گل اول بازی به سود پیکان به ثمر رسید.

پس از این گل شهرخودرو که چیزی برای از دست دادن نداشت به آب و آتش زد. آن‌ها حملات خود را از چپ و راست به سوی دروازه حریف ترتیب دادند و در دقیقه 90 به گل تساوی دست یافتند. روی پرتاب آکروباتیک فردین رابط، در شلوغی محوطه جریمه پیکان، معراج پورتقی صاحب توپ شد و در دهانه دروازه توپ را برای ابوالفضل عکاشه ساخت تا مهاجم تعویضی شهرخودرو گل تساوی را وارد دروازه پیکان کند.

گفتنی است، پیکان با کسب یک امتیاز این بازی ۳۱ امتیازی و شهرخودرو نیز در قعر جدول ۱۶ امتیازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =