تیم والیبال پیکان

تیم والیبال پیکان ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم گاز جنوبی عراق رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم والیبال پیکان ایران در اولین رقابت خود در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا از ساعت ۱۶:۰۰ امروز، شنبه به مصاف تیم گاز جنوبی عراق رفت. این مسابقات به میزبانی ایران و در سالن ۲۰ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پیکان در این دوره از رقابت‌ها با جذب چهار ستاره والیبال دنیا یعنی محمد موسوی، سعید معروف،اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز خود را برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها آماده کرده است.

گزارش بازی پیکان و گاز جنوبی عراق به شرح زیر است:

شرح بازی

دست اول (پیکان ۲۵ _ گاز جنوبی ۱۴): هر دو تیم با قوی‌ترین ترکیب خود پا به میدان گذاشتند و از پنج بازیکن اصلی خود بهره بردند. امتیاز اول این بازی برای پیکان و روی دفاع روی تور نیمیر به دست آمد، امتیاز دوم و سوم این دست را نیز پیکان روی یک سرویس خوب از آرمین تشکری به دست آورد. امتیاز چهارم نیز به راحتی و روی دفاع عالی موسوی و نیمیر به دست آمد تا بازیکن هلندی پیکان تاثیرگذاری خود را از ابتدای رقابت‌ها ثابت کند. در نهایت حریف عراقی روی یک کار ترکیبی پایپ توانست امتیاز اول را به دست آورد و نتیجه شش بر یک دنبال شود. پیکان با درخشش نیمیر و معروف خیلی زود به امتیاز هشت رسید تا اولین وقت استراحت فنی با هفت امتیاز اختلاف بین دو تیم فرا برسد. در ادامه با افزایش جزئی ضریب اشتباهات بازیکنان پیکان اختلاف امتیاز به پنج رسید، اما بار دیگر بازیکنان پیکان با تیزهوشی خود توانستند اختلاف امتیاز را به هفت برسانند و بازی ۱۲ بر پنج به سود نماینده ایران دنبال شود. برتری پیکان ادامه داشت و در نهایت این دست با نتیجه ۱۶ بر ۸ وارد وقت استراحت فنی دوم شد. روند خوب پیکان تا پایان این دست ادامه داشت و این تیم توانست حریف عراقی خود را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ شکست دهد.

دست دوم (پیکان ۲۵ _ گاز جنوبی ۱۷): در این دست نیز پیکان شروع بهترین نسبت به حریف داشت و با درخشش نیمیر عبدالعزیز توانست بار دیگر برتری امتیازی چشم گیری به دست آورد. البته در این دست نیروی زمینی نیز نمایش بهتری داشت و در ابتدای این دست اجازه نداد تا اختلاف امتیازات زیاد شود. تیم عراقی در دریافت‌ها بهتر ظاهر شد و توانست چند امتیازی را با عبور توپ از بین دستان قدرتمند مدافعان پیکان به دست آورد. اولین وقت استراحت فنی در این ست با برتری هشت بر چهار پیکان فرا رسید. در ادامه تیم عراقی بهتر ظاهر شد و توانست بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی بکشاند، آن‌ها دریافت‌های خوب در عقب زمین و کاهش اشتباهات خود به این مهم دست یافتند. اما سپس بازیکنان پیکان به خود آمدند و با درخشش انگاپت بار دیگر اختلاف امتیاز را به چهار افزایش دادند. بازی برتر پیکان تا پایان این دست ادامه داشت و این تیم با درخشش ستارگان خود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را مغلوب کند.

دست سوم (پیکان ۲۵ _ گاز جنوبی ۱۴): پیمان اکبری، سرمربی پیکان در این دست ترکیب خود را به شکل کامل تغییر داد و شش بازیکن جدید را به میدان فرستاد. امتیاز اول این ست برای پیکان و توسط حمزه زرینی به دست آمد. پیکان علی‌رغم تغییرات گسترده در ترکیب خود، همچنان با درخش بازیکنانی همچون زرین، فیاضی و شفیعی تیم برتر میدان بود و توانست در همان ابتدای بازی با نتیجه هشت بر دو به وقت استراحت فنی اول برود. پیکانی‌ها در این ست هم همچون ست‌هی قبلی فشار زیادی به خود نیاوردند و به راحتی تیم برتر میدان بودند، آن‌ها در امتیاز ۱۶ نیز یک اختلاف هفت امتیازی ایجاد کرد. این روند پیکان تا آخر بازی ادامه داشت و این تیم در نهایت توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ حریف خود را در سه ست متوالی شکست دهد.

تیم پیکان با کسب این پیروزی هم امتیاز با تیم سانتوری سانبردز ژاپن در رده اول گروه A رقابت‌ها قرار گرفت.

گفتنی است، تیم پیکان فردا، یکشنبه و در دومین بازی خود از ساعت ۱۶ به مصاف تیم سانتوری سانبردز ژاپن می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =