بیمه سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پوشش بیمه همگانی، مطابق برنامه ششم توسعه در حوزه نظام سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهروزرحیمی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان لنجان با اشاره به وظایف وزارت بهداشت در برنامه ششم توسعه اظهار داشت: مطابق با برنامه‌های تعریف شده، پروژه‌های گوناگونی در دستور کار وزارت بهداشت است که از مهم‌ترین آنها پوشش بیمه همگانی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان حوزه سلامت ابراز داشت: رهبری بر بازگشت به نظام شبکه و ارتقا حوزه بهداشت تأکید دارند که بر ما حجت است و در حال تلاش بیش ‌از پیش برای دستیابی به آن هستیم چرا که ضعف در حوزه بهداشت آسیب‌های جبران‌ناپذیری را در آینده به جامعه تحمیل خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در مسیر ارتقاء زیرساخت‌های حوزه بهداشت اولویت ما جامعه عشایری و روستایی، حاشیه شهرها و شهرهای کوچک و محروم است، تصریح کرد: این اقشار بیشترین نیازهای خدمات درمانی را دارند که باید برطرف شود.

وی تدوین نظام سلامت را یکی از افتخارات بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت: امروزه تزریق ۱۵۰ میلیون دُز واکسن و کنترل کرونا یکی از افتخارات دولت سیزدهم و مجموعه وزارت بهداشت است.

رحیمی با بیان اینکه نگاه کریمانه‌تر به سیستم بهداشت و درمان می‌تواند به ارتقای کیفیت خدمات در این حوزه کمک کند، تصریح کرد: دغدغه‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف باید طرح و اولویت‌گذاری شود و متناسب با آن هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات صورت بگیرد.

وی با اشاره به لزوم همکاری و همراهی خیران با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: استان اصفهان دارای بیشترین خیریه در کشور است و انتظار می‌رود خیران بیش از گذشته همراه سیستم بهداشت و درمان باشند و به ویژه در زمینه بهره برداری از پروژه های عمرانی در این حوزه یاری رسان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =