• ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
  • کد خبر: 24915
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارطغرل ساغلام

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: در برابر ذوب‌آهن بازی سخت با یک حریف سخت در پیش داریم و بازی فردا برای ما حکم فینال لیگ برتر را دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ارطغرل ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ذوب آهن اظهار کرد: در هفته‌های اخیر با پیروزی‌هایی که به دست آوردیم از انتهای جدول جدا شدیم و فردا بازی سخت با یک حریف سخت در پیش داریم و بازی فردا برای ما حکم فینال لیگ برتر را دارد.

وی ادامه داد: در زمین به بازیکنان هر وظیفه‌ای داده بشود سعی می‌کنند که آن را به خوبی انجام دهند و فردا با توجه به نتایجی که تیم ما و سایر تیم‌ها خواهند گرفت امیدوارم حضور ما در لیگ قطعی باشد.

سرمربی تراکتور گفت: در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که شرایط مناسبی نداشت و بدون برد در لیگ حضور داشت و از لحاظ روحی بازیکنان در شرایط سختی قرار داشتند و باشگاه در شرایط سختی بود و در این زمان کوتاه سعی کردیم نقاط ضعف را بپوشانیم و اشتباهاتمان را کمتر کردیم و از لحاظ تهاجمی تیمی شدیم که شرایطش بهتر شد.

ساغلام درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با ذوب‌آهن تاکید کرد: سعی می‌کنیم آرام آرام با تیم کارهایی که نمی‌توانسیم انجام بدهیم را انجام دهیم و برای اولین بار بازی خارج خانه را با برد همراه کنیم و از لحاظ روحی روانی در شرایط بسیار خوبی هستیم و بازیکن محروم نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در شهر زیبای اصفهان هستیم و امیدوارم با برد و کسب سه امتیاز بازی فردا با شرایط بهتر به تبریز بازگردیم.

گفتنی است، دیدار دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۰۰ فردا، شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =