• ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
  • کد خبر: 24913
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به تیم پرسپولیس احترام گذاشت و در برابر این تیم با تمام وجودمان تلاش کنیم و اشتباهات مان را به کمترین حد برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: نیازی نیست مربیان درمورد این بازی توضیح بدهند زیرا برای هر دو تیم فوق العاده مهم است. این بازی با توجه به فاصله ۵ امتیازی با پرسپولیس، برای برای ما خیلی مهم است؛ این بازی می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک‌تر کند. از دست دادنش هم می‌تواند شرایط سپاهان را در ادامه راه خیلی سخت‌تر کند.

وی ادامه داد: هر دو تیم به بردن آن نیاز دارند و شاید مساوی به درد هیچ تیمی نخورد اما بازی‌ای هم نیست که مربیان بتوانند در آن خیلی ریسک کنند. امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی انجام داده و در کنارش نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه «پرسپولیس تیم قابل احترامی است که از لحاظ کیفیت، فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند» تاکید کرد: باید به این تیم احترام گذاشت و فردا روزی است که باید با تمام وجودمان تلاش کنیم. برای کسب حداکثر امتیاز باید تمام تلاش خود را کرده و اشتباهات مان را به کمترین حد برسانیم. در مسائل فنی باید خیلی خوب باشیم و باید دوندگی خیلی زیادی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

نویدکیا درباره غایبان تیمش در بازی برابر پرسپولیس گفت: محمدرضا مهدی‌زاده را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان حضور دارند. مسعود ریگی هم محروم است و شرایط پیچیده‌ای برای دیدار با پرسپولیس نداریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

گفتنی است، دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۵۰ فردا، شنبه در سیرجان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =