• ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
  • کد خبر: 24884
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید معروف

سعید معروف و سه ستاره تیم پیکان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی پیکان اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال و پاسور فصل گذشته تیم فنر باغچه ترکیه با عقد قراردادی رسما به تیم والیبال پیکان پیوست. معروف روز گذشته پس از دیدار و توافق با امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان در محل این باشگاه، قرارداد خود را امضا کرد. به این‌ترتیب سعید معروف در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا با پوشیدن پیراهن شماره ۴، کاپیتان پرافتخارترین تیم قاره کهن خواهد بود.

البته در روزهای اخیر معروف با حضور در تمرینات پیکان حضور خود در این تیم را قطعی کرده بود و باید دید بعد از قهرمانی احتمالی پیکان در آسیا امکان ادامه همکاری او با این باشگاه و یا حضورش در ترکیب پیکان در جام باشگاه‌های جهان امکان پذیر است یا خیر. البته که پیکان رقبای سرسختی همچون شهداب از ایران و نمایندگان قطر و ژاپن را برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

کهکشانی‌های پیکان در ایران + عکس

از طرفی اروین انگاپت بازیکن مطرح فرانسوی و نیمیر عبدالعزیز ستاره هلندی والیبال دنیا بامداد پنجشنبه با استقبال مسئولان پیکان وارد کشور شدند. این دو بازیکن بعد از توافق با مدیران پیکان، صبح امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران رسیدند و قرار است با اضافه شدن به تمرینات برای جام باشگاه‌های آسیا آماده شوند.

محمد موسوی نیز دیگر ستاره‌ای است که پس از توافق با مدیران پیکان برای مسابقات آسیایی به جمع این تیم اضافه شد و در تمرینات پیکان حاضر است.

کهکشانی‌های پیکان در ایران + عکس

گفتنی است، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از تاریخ ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت‌ماه به میزبانی باشگاه پیکان در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =