تیم والیبال گیتی پسند

تیم والیبال گیتی پسند ضمن تمدید با سه بازیکن کلیدی خود، توانست سه بازیکن جدید را برای فصل آینده رقابت‌ها جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم والیبال گیتی پسند اصفهان که به لیگ برتر والیبال کشور صعود کرده برای حضور پرقدرت در این مسابقات با چند بازیکن جدید قرارداد امضا کرد و قرارداد چند بازیکن خود را نیز تمدید کرد.

بر این اساس محمد مشیدی، کاپیتان فصل گذشته تیم والیبال گیتی پسند با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی پسند قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. مصطفی رئیسیان، دیگر بازیکن فصل گذشته این تیم نیز با نظر کادر فنی و مذاکره با مدیران گیتی پسند قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرد. احسان زینعلی نیز که فصل پیش توانست با گیتی پسند به عنوان قهرمانی در دسته اول والیبال کشور برسد، با این تیم به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد.

سید مرصاد آقاجانی، دیگر بازیکنی است که پس از مذاکره با مدیران باشگاه گیتی پسند به جمع بازیکنان این تیم پیوست. آقاجانی میر سابقه حضور در تیم های پیکان، هراز آمل و مس رفسنجان را دارد.

وحید ریگی ۲۴ ساله نیز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی پسند به جمع شاگردان سعید عقیلی در تیم والیبال باشگاه پیوست. این بازیکن سابقه حضور در تیم های شهرداری ورامین، پاس گرگان و سروقامتان همدان را دارد.

دیگر بازیکن جوانی که برای فصل آینده به جمع شاگران سعید عقیلی پیوست، مصطفی نجفی ۲۳ ساله است که سابقه بازی در تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، عقاب نهاجا، و تیم ملی ارتش ایران را دارد.

سه بازیکن جدید در گیتی‌پسند/ کاپیتان تمدید کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =