ابراهیم جمیلی

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: زنجیره فولاد باید با هم هماهنگ باشد و به همین خاطر تشکیل شورای عالی فولاد ضروری است. عوارض پلکانی یکی از موضوعاتی است که باعث اختلال در کار زنجیره فولاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ابراهیم جمیلی، رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در میزگرد تخصصی «سیاست‌های کشور در نظام قیمت‌گذاری ارکان زنجیره فولاد» که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» در حال برگزاری است، اظهار کرد: نکته مهمی که از آن غافل هستیم این است که زنجیره فولاد باید با هم هماهنگ باشد و به همین خاطر تشکیل شورای عالی فولاد ضروری است.

وی افزود: در بسیاری از موارد معدنی ها و فولادی ها برایشان صرفه اقتصادی وجود دارد که با هماهنگی می‌توان چنین موضوعاتی را تا حدی به نفع تولیدکننده تمام کنیم تا کمترین ضرر به آن برسد.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اولین راه حل مشکلات، کم کردن اختلاف نظرهای موجود در زنجیره فولاد است.

جمیلی اظهار کرد: عوارض پلکانی یکی از موضوعاتی است که باعث اختلال در کار زنجیره فولاد شده و باید در نهایت این موضوع را با اتحاد حل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =