حمید مطهری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض رامین رضاییان نسبت به تعویض شدنش گفت: در آن لحظه رامین می‌خواست به تیم کمک کند و فکر می‌کرد روی ضربه ایستگاهی می‌تواند به تیم کمک کند، در نهایت خودمان تصمیم می‌گیریم چه برخوردی با او داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز، دوشنبه میهمان ذوب‌آهن بود و در فولاد شهر به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی یحیی گل‌محمدی محروم بود و به جای او مربی تیم پرسپولیس یعنی حمید مطهری به نشست خبری پس از بازی آمد.

مطهری اظهار کرد: امروز شروع خوبی نداشتیم و علیرغم اینکه به بچه‌ها توضیح داده بودیم متأسفانه آن اتفاق افتاد و در دقیقه دو بازی گل خوردیم. شروع ناامید کننده‌ای بود، ولی در ادامه هر چه از بازی گذشت توانست شرایط را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: شکل اصلی کار ما در نیمه دوم رخ داد و با تغییر آرایشی که دادیم و نفراتی که جایگزین کردیم یک فوتبال فوق‌العاده شناور و خوب بازی و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم، اما متاسفانه یکی از آنها وارد دروازه نشد. ضربات آخر را خوب نزدیم و در روند کاری ما هم سعید آقایی و هم وحید امیری مصدوم شدند. در وقت طلایی بازی در دقیقه ۹۰ امیری مصدوم شد و ما ۱۰ نفره کارمان را ادامه دادیم، چون پنج تعویض‌مان را کرده بودیم.

مربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: در مجموع نیمه دوم بسیار خوبی داشتیم ولی در نیمه اول خوب نبودیم و گل هم دریافت کردیم و در آن سو توپ‌های ما تبدیل به گل نشد، روز گذشته هم گفتم ذوب‌آهن نسبت به نیم‌فصل اول شرایطش بهتر شده و بازیکنان جدید این تیم توانستند به تیم‌شان کمک کنند. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم که امروز به استادیوم آمدند و انرژی خوبی به تیم دادند. از تک تک آنها عذرخواهی می‌کنم.

مطهری درباره اعتراض رامین رضاییان به تعویض و برخورد کریم باقری با این بازیکن، تصریح کرد: در آن لحظه رامین می‌خواست به تیم کمک کند و فکر می‌کرد روی ضربه ایستگاهی می‌تواند به تیم کمک کند. این تصمیمی است که کادرفنی می‌گیرد ولی مشکلی نیست و ما داخل خودمان حل می‌کنیم. موضوع همین بود و مشکلی نیست. در نهایت خودمان تصمیم می‌گیریم چه برخوردی با او داشته باشیم.

وی در خصوص هجمه‌هایی که به کادرفنی ذوب آهن شده بود خاطرنشان کرد: کادر ذوب آهن با شخصیت هستند. فشار زیادی به تارتار و کادر او آوردند. جزو انسان های سالم فوتبال ایران هستند اما چه فشاری روی او آوردند. اگر در این ۱۰ دقیقه آخر ما گل می زدیم ذوب آهن کم کاری کرده بود؟ راه را اشتباه می رویم. فضای مجازی برای فوتبال معضل شده است. یکسری پیشکسوتان برای گرفتن فالوور به مربیان ذوب آهن تهمت زدند. کمیته انضباطی باید به این موارد ورود کند. نباید با آبروی بازیکنان و مربیان بازی کرد. نباید برای دیده شدن شخصیت مربیان را کوچک کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =