تراکتور هوادار

تیم تراکتور تبریز توانست با یک گل دیرهنگام و با نتیجه سه بر دو تیم هوادار را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور و در ورزشگاه یادگار امام از تیم هوادار تهران میزبانی کرد. در این بازی که با حضور هواداران تبریزی برگزار می‌شد، تیم ارطغرل ساغلام توانست در یک بازی جذاب با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

تراکتور در این بازی خیلی زود غافلگیر شد و روی فشار حملات ابتدایی این تیم هوادار بود که در دقیقه سه توسط معین عباسیان به گل رسید. اما تراکتور که با شعارهای «عیبی یخ» هوادارانش حمایت می‌شد، به حریفش فشار آورد و توانست در لحظه پایانی نیمه اول قفل دروازه مسلم حق‌شناس را بکشند و با نتیجه مساوی نیمه اول را به پایان برساند.

بازی در نیمه دوم فراز و نشیب زیادی داشت و تنش بین بازیکنان دو تیم به اوج رسید. اما بار دیگر این شاگردان رضا عنایتی در هوادار بودند که بازی بهتری ارائه دادند و در دقیقه ۵۰ روی یک ضربه پنالتی پرحاشیه توسط محمدجواد محمدی به گل دوم رسیدند تا بار دیگر ابتکار عمل را در دست گیرند.

تراکتور اما دست از تلاش برنداشت و فشار حملات خود روی دروازه حریف را افزایش داد، تبریزی‌ها پس از تعویض‌های ساغلام تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۶۷ توسط عباس‌زاده برای بار دوم بازی را به تساوی کشاندند.

این پایان ماجرا نبود و حملات بازیکنان تراکتور برای بار سوم و این بار در دقیقه ۸۴ بار دیگر جواب داد و عباس‌زاده با دبل خود برتری را به تراکتور هدیه کرد. تلاش شاگردان عنایتی در دقایق پایانی هم ناموفق بود تا این بازی با نتیجه سه بر دو به سود میزبان به پایان برسد.

با این نتیجه تراکتور ۲۴ امتیازی شد تا تقریبا خیالش از بابت سقوط راحت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =