تساوی یک بر یک سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران

عکس:مجتبی جهان بخش

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: زمانی که قرار شد در اراک از پرسپولیس میزبانی کنیم، ۲۵ زودتر نامه رسمی به فدراسیون فوتبال فرستاده شد، اما در بازی برگشت مرتبا اخبار ضد و نقیضی زده شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره امروز محل برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد و بر این اساس تبریز به عنوان میزبان این بازی توسط باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. این در حالی است که در بازی رفت سپاهان، اراک را به عنوان میزبان این بازی انتخاب کرد.

این انتخاب دیرهنگام باعث شد تا برنامه‌ریزی تیم‌ها به خصوص تیم میهمان یعنی سپاهان برای حضور در تبریز سخت شود.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که برای تماشای بازی نهایی لیگ برتر هندبال بین سپاهان و شهید شاملی حاضر شده بود، در حاشیه این بازی که با قهرمانی سپاهان به پایان رسید به خبرنگاران گفت: درباره برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس در تبریز نظر خاصی نداریم و هرکجا مشخص شود بازی می‌کنیم. اما از سازمان لیگ که حدود ۲۰ روز است نتوانسته محل میزبانی این بازی را به نتیجه برساند گلایه داریم.

وی ادامه داد: برای هر بازی باید از قبل هتل رزرو شود، هواپیما گرفته شود و شرایط مهیا شود. زمانی که قرار شد در اراک از پرسپولیس میزبانی کنیم، ۲۵ زودتر نامه رسمی به فدراسیون فوتبال فرستاده شد، اما در بازی برگشت مرتبا اخبار ضد و نقیضی زده شد. از سازمان لیگ انتظار داریم در ارتباط با این مسائل زودتر تدبیر کند و اعزام یک کاروان فوتبال برای دو تیم زحمت و نیاز به برنامه‌ریزی دارد. امیدواریم یک بازی جوان‌مردانه‌ای داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره سرنوشت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: یک سال دیگر از قرارداد سه ساله محرم نویدکیا با باشگاه سپاهان باقی مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =