• ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
  • کد خبر: 24783
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیگ برتر هندبال؛
سپاهان ۲۳ _ شهید شاملی ۱۹/

سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر هندبال کشور بار دیگر عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از رقابت سخت و دشوار با تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون توانست به عنوان قهرمانی در سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال کشور دست پیدا کرد. سپاهان عملکرد کم‌نظیر در دور گروهی رقابت‌ها داشت و تنها با تحمل یک شکست برابر شهید شاملی به عنوان صدرنشین لیگ برتر به پلی‌آف صعود کرد.

سپاهان در این مرحله نیز بی‌نقص ظاهر شد و با شکست مس کرمان در بازی رفت و برگشت به فینال رقابت‌ها صعود کرد و در فینال نیز در دو بازی برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهید شاملی به برتری دست یافت تا پیروز رقابت حساس و نفس گیر با این تیم قدرتمند باشد و به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

سپاهان پیش تر در فرمت جدید لیگ برتر در دوره‌های یعنی فصل ۸۹_۱۳۸۸ و سال ۱۳۹۷ به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود و بار دیگر در فصل جاری رقابت‌ها به این عنوان رسید به عنوان پرافتخارترین تیم فرمت جدید لیگ برتر دست پیدا کند. تیم هندبال سپاهان که در دهه ۱۳۳۰ تشکیل شده با این قهرمانی به هفدهمین عنوان قهرمانی در مسابقات ملی دارد.

همچنین تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در سال ۱۳۸۳ نیز به عنوان نائب قهرمان آسیا دست پیدا کند.

قهرمانی آخر سپاهان یک وجه نکته ویژه نیز داشت و آن نیز حضور پیشکسوت هندبال اصفهان یعنی مجید رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی سپاهان بود. شخصیتی‌ که بارها به عنوان بازیکن با پیراهن سپاهان و تیم ملی به میدان رفته بود و امسال توانست در قامت سرمربی این تیم را به عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر برساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =