• ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
  • کد خبر: 24739
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجید رحیمی زاده، سرمربی هندبال سپاهان

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با وجود شرایط دشوار در بازی فینال در نهایت موفق شدیم پیروز میدان شویم؛ بازیکنانم عملکرد خوبی در این دیدار داشتند و حدود یک ماه می‌شود که در اردوی آماده‌سازی تمرینات پرفشاری را سپری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از پیروزی تیمش در دیدار نخست فینال لیگ برتر هندبال ایران مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدارهای فینال همواره از حساسیت‌ و تنش‌های زیادی برخوردار است و تیم‌ها هرچه در توان دارند در این بازی می‌گذارند. حساسیت بالای بازی باعث شد تا بازی پایاپای پیش برود، اما در نهایت تیمی موفق خواهد شد که بتواند استرس خود را کنترل کند و آنالیز خوبی از حریف داشته باشد.

وی ادامه داد: با وجود شرایط دشوار در این بازی در نهایت موفق شدیم پیروز میدان شویم. بازیکنانم عملکرد خوبی در این دیدار داشتند و حدود یک ماه می‌شود که در اردوی آماده‌سازی تمرینات پرفشاری را سپری می‌کنیم و در طول روز دو نوبت تمرین می‌کردیم. قطعا روز دوشنبه بازی دشوارتری را در پیش داریم و مهلت زیادی برای تغییر تاکتیک تیمی نداریم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: در بازی بعدی شرایط بسیار سخت‌تر خواهد بود و حریف با تمام توان به میدان می‌آید و فشاری زیادی را بر تیم ما می‌آورد. مطمئنا تیمی پیروز دیدار بعدی خواهد بود که آنالیز بهتری از حریف داشته باشد و حریف ما نیز چیزی برای از دست دادن ندارد.

گفتنی است، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در نخستین دیدار فینال لیگ برتر با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون را شکست داد. دومین بازی فینال بین این دو تیم روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =