تیم فوتبال ون پارس

باشگاه ون‌پارس نقش‌جهان در واکنش به حواشی داوری در لیگ دو فوتبال کشور بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی مسابقات فوتبال در کشور، حواشی پیرامون مسائل داوری در لیگ‌های دسته پایین‌تر به اوج خود رسیده و بسیاری از باشگاه‌ها نسبت به قضایا معترض هستند. در همین راستا باشگاه ون پارس نقش جهان که در لیگ دو فوتبال مردان تیم داری می‌کند، بیانیه‌ای صادر کرده که به شرح زیر است:

«پیرو اتفاقات تلخ روز گذشته در دیدار با اسپاد الوند تهران و قضاوت یک طرفه که با سوت‌هایی علیه تیم فوتبال ون‌پارس همراه بود ضمن ابراز تاسف، خواستار نظارت گسترده‌تر از سوی مسئولان ذی‌صلاح در هفته‌های حساس آتی هستیم. باشگاه ون‌پارس که همیشه به جای سرو صدا و جنگ و جدل در بیرون زمین، حرف‌هایش را در زمین زده و به جای تبانی و بی‌اخلاقی که نقل ‌و نبات این روزهای لیگ دو است، برنامه‌ریزی خود را قوی‌تر ساخته، آیا حالا باید تاوان سلامت خود را بدهد؟

با وجود آنکه همیشه احترام به داور سرلوحه بازیکنان و کادر فنی ون‌پارس بوده اما هر چه بیشتر اتفاقات بازی روز گذشته را مرور می‌کنیم، نمی‌توانیم بپذیریم که اعلام گل مردود و نگرفتن چندین پنالتی که به زعم کارشناسان خطا محرز نیز بوده، سهوی باشد! اگر هم این اشتباهات سهوی بوده که سوال مهم ما از کمیته داوران این است که چرا باید برای چنین مسابقه حساس و سرنوشت‌سازی تیم داوری با این کیفیت پایین برای قضاوت استفاده شود؛ آیا قرار است تمام تلاش‌ها و هزینه‌های یک مجموعه با سوتی غیرمنصفانه به باد رود؟

در هر حال امیدوار به پیگیری و پاسخگویی کمیته های داوران و اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی روز گذشته هستیم و از سوی دیگر، دل نگران ادامه مسابقات خواهیم بود. به ویژه‌ که هفته های اخیر که اخبار خوبی از اتفاقات بیرون زمین هم‌گروهی‌ های ون پارس مخابره نمی‌شود و در عین حال، شاهد هیچ گونه برخورد یا دست‌کم پیگیری آن نیستیم.

لازم به ذکر است باشگاه ون‌پارس نقش‌جهان در صورت تکرار اتفاقات مشابه در هفته‌های آتی و عدم بررسی موارد فوق در رابطه با دیدار اسپاد الوند تهران، حق پیگیری از مراجع داخلی و بین‌المللی را برای خود محفوظ می‌داند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =