• ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر: 24708
  • readingTime: ۲ دقیقه
تیم هندبال سپاهان

در بازی اول فینال لیگ برتر هندبال کشور تیم هندبال سپاهان به مصاف تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اولین فینال از دو فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران میان تیم‌های سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون روز شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ در تالار هندبال شهید سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.

دیدار فینال لیگ برتر هندبال ایران در حالی میان دو تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار خواهد شد که دو تیم تنها یک شکست را پیش از فینال تجربه کردند. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر، در مرحله پلی‌آف موفق شد در دیدار رفت و برگشت مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دست یابد و راهی دیدار فینال شود. در دیگر سوی میدان نیز سپاهان اصفهان پس از پیروزی در دیدار رفت و برگشت مقابل مس کرمان به فینال لیگ برتر رسید.

این دو تیم در دور گروهی رقابت‌ها نیز تنها یک باخت داشتند و در دور رفت نیروی زمینی شهید شاملی کازرون موفق به کسب پیروزی مقابل سپاهان شده بود و در دور برگشت نیز سپاهان اصفهان مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پیروزی رسیده بود. نتایج دو تیم در لیگ برتر و مراحل حذفی بسیار نزدیک بوده و معادلات برای پیش‌بینی تیم قهرمای بسیار دشوار شده است.

سپاهان _ شهید شاملی/ جنگ اول

در پایان مرحله گروهی لیگ و پیش از برگزاری دیدارهای پلی‌آف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل پیش، تنها برابر سپاهان اصفهان تن به شکست داده بود اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت. کازرونی ها در تلاش هستند تا بتوانند عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را دوباره تکرار نمایند.

سپاهان اصفهان نیز با صدرنشینی مرحله گروهی لیگ را به پایان رساند و تنها با یک شکست از ۱۸ بازی و با ۳۴ امتیاز راهی مرحله پلی‌آف لیگ شد و حالا امید بسیاری دارد تا پس از دو فصل مجددا عنوان قهرمانی را کسب و به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی بار دیگر به قله هندبال ایران برسد.

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان پس از راهیابی تیمش به فینال لیگ برتر هندبال ایران اظهار کرده بود: تقابل با تیم شهید شاملی در فینال بسیار سخت است. این تیم سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و مطمئنم مصاف زیبایی را در فینال شاهد خواهیم بود. امیدوارم شاهد هندبال زیبا و به دور از هر گونه حواشی باشیم و در انتها نیز هر تیمی که مستحق پیروزی است قهرمان لیگ برتر شود.

سپاهان _ شهید شاملی/ جنگ اول

محمدرضا رجبی سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز پس از راهیابی به فینال لیگ برتر هندبال ایران گفته بود: سپاهان از تیم‌های ریشه دار و قدیمی هندبال ایران و رقیب سختی در فینال برای ما به شمار می‌آید. این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد و مدعی عنوان قهرمانی است. تیم ما نیز در طول فصل بازی‌های خوبی را ارائه داد و سال گذشته نیز توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. در این فصل در برابر سپاهان یک بار پیروز میدان بودیم و یک بار تن به شکست دادیم و در فینال نیز تمام تلاش ما کسب پیروزی مقابل سپاهان است.

گفتنی است، فینال لیگ برتر هندبال کشور بین تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران را برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =