• ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
  • کد خبر: 24707
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیکان

باشگاه پیکان از عقد قرارداد با چهار ستاره بزرگ والیبال جهان برای استفاده از آنها در جام باشگاه‌های آسیا رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه پیکان اعلام کرد که این تیم به منظور حضوری مقتدرانه در رقابت‌های جام باشگاه‌های قاره کهن سعی دارد با تیمی قدرتمند وارد مسابقات شود. از این رو امروز، جمعه باشگاه پیکان به طور رسمی اعلام کرد اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سیدمحمد موسوی به تیم والیبال این باشگاه‌ها پیوسته‌اند و در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا این تیم را همراهی خواهند کرد.

بر این اساس نیمیر عبدالعزیز ستاره تیم ملی هلند و اروین انگاپت بازیکن ارزشمند تیم ملی فرانسه که هر دو عضو باشگاه مودنای ایتالیا هستند، طی یک قرارداد خواهرخواندگی به پیکان ملحق شده‌اند. مدیران باشگاه پیکان از چند هفته قبل برای عقد قرارداد خواهرخواندگی با باشگاه مودنا وارد مذاکره شدند و طبق همین قرارداد دو ستاره مطرح والیبال دنیا که عضو باشگاه ایتالیایی هستند چند روزی به ایران خواهند آمد و با پیراهن پیکان در رقابت‌های آسیایی حضور خواهند یافت.

همچنین سعید معروف و سیدمحمد موسوی دو ستاره سابق تیم ملی ایران که در سال‌های گذشته عناوین جهانی مختلفی را به دست آورده‌اند هم یار پیکان در رقابت‌های آسیایی خواهند بود.

موسوی چند روزی است در تمرینات پیکان حضور پیدا کرده است، سعید معروف هم طی یکی دو روز آینده به تهران می‌آید و به جمع شاگردان پیمان اکبری اضافه خواهد شد.

همچنین انگاپت و عبدالعزیز دو ستاره خارجی والیبال پیکان نیز چند روز قبل از شروع مسابقات جام باشگاه‌های آسیا وارد تهران خواهند شد تا برای حضور در ترکیب پیکان استارت بزنند.

رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا از ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه پیکان در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =