• ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
  • کد خبر: 24681
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: می‌دانستیم حریف روی کارهای ترکیبی خطرساز می‌شوند اما غافلگیر شدیم. روی این موضوع کار کرده بودیم ولی متأسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار کرد: اگر در استادیوم آزادی از پرسپولیس گل بد بخورید، بد تنبیه می‌شوید. می‌دانستیم حریف روی کارهای ترکیبی خطرساز می‌شوند اما غافلگیر شدیم. روی این موضوع کار کرده بودیم ولی متأسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم.

وی ادامه داد: در ادامه توانستیم مقداری خودمان را جمع و جور کنیم. پس از اخراج بازیکن پرسپولیس این تیم به عقب رفت و بازی را بست. در شروع نیمه دوم هم روی توپی که اطمینان دارم خطا نبود، داور خطا گرفت و گل دوم را هم بد خوردیم. پس از آن گل هم بار دیگر تلاش کردیم اما توانستند با یک دفاع منطقی و پرتعداد فضاها را بگیرند. هرچند پرسپولیس برد را به دست آورد اما بچه‌های ما هم مقابل این تیم خوب تمام تلاش خود را کردند. گل اولی که خوردیم تمام برنامه‌های ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره عدم گل‌زنی پیکان در بازی‌های اخیر تاکید کرد: بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و تجربه بالایی ندارند اما مقابل این تیم‌ها قوی بازی کردند. حتما بازیکنان حریف روی فشار تیم ما مرتکب خطا اخراج شدند. باید از این بچه‌ها حمایت کنیم. بزرگ‌ترین عامل شکست پیکان گلی بود که در شروع بازی خوردیم. با توجه به نتیجه بازی اصفهان می‌دانستیم پرسپولیس در ۲۰ دقیقه ابتدایی خیلی پرفشار و بکوب بازی می‌کند. تمام هدف ما این بود ۳۰ دقیقه اول را رد کنیم اما متاسفانه در یک غافلگیری این اتفاق افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =