• ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
  • کد خبر: 24680
  • readingTime: ۱ دقیقه
یحیی گل محمدی

بر اساس اعلام سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه میزبان بازی این تیم برابر سپاهان که باید در زمین ثالث برگزار شود، هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: برد ارزشمندی بود، با توجه به این که مقابل یک تیم جوان و باانگیزه و با تاکتیک خوب بازی می‌کردیم، توانستیم موفق و پیروز شویم. با وجود این که در دقیقه ۳۰، با اخراج عالیشاه ۱۰ نفره شدیم، توانستیم برنده شویم. ما توانستیم هم گل بزنیم و هم خوب دفاع کنیم. این بازی و برد را مدیون هواداران خوبمان که حمایت خوبی از ما کردند و همچنین بازیکنان با شرف پرسپولیس هستیم.

وی ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنانمان بود. آن‌ها تمرینات فشرده‌ای در سه هفته گذشته داشتند. با توجه به این که بازی استقلال هم امتیاز از دست داد، این برد کمک زیادی به ما می‌کند که ادامه راه را باانگیزه ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه اخراج عالیشاه تاکید کرد: من از بالا سکوی ورزشگاه ندیدم، اما بر اساس آن چیزی که بچه‌ها گفتند، پای عایشاه به شکم حریف برخورد کرد. فکر می‌کنم تصمیم داور درست بود. در نگاه اول این تصمیم سخت بود اما با توجه به تصاویری که بچه‌ها دیدند، این تصمیم درست بود.

گل‌محمدی با اشاره به ادامه رقابت‌ میان استقلال و پرسپولیس برای گرفتن قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: این رقابت ادامه دارد و با هر امتیاز از دست دادن تیم رقیب و امتیاز گرفتن ما، حساسیت کار بیشتر می‌شود.

وی درباره وضعیت میزبانی بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: هنوز مشخص نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =