پرسپولیس پیکان

پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان فاصله خود با صدرجدول را به چهار امتیاز کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز، پنجشنبه در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان تهران رفت. این بازی به دلیل تساوی استقلال و سپاهان، دو رقیب مستقیم پرسپولیس برای صدرنشینی از حساسیت بالایی برای سرخ‌پوشان برخورددار بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی از این فرصت نهایت استفاده را بردند و با یک پیروزی شیرین دو بر صفر سه امتیاز بازی را کسب کردند.

در روزی که یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت اجازه حضور در کنار زمین را نداشت، پرسپولیس از ابتدا تیم بهتری نسبت به حریف بود و در زمین با گردش توپ خوب نمایش خوبی داشت. آن‌ها از همان ابتدا با پاس‌های در عمق و استفاده حداکثری از سرعت بازیکنان خود مدافعان پیکان را به دردسر انداختند. پرسپولیسی‌ها خیلی زود نتیجه بازی برتر خود را گرفتند و در دقیقه ۱۶ به گل رسیدند. فرار امید عالیشاه از سمت راست با پاس این بازیکن به پاکدل همراه شد و او سرضرب شوت خود را زد تا دروازه پیکان سرانجام باز شود.

پس از این گل بازی کمی به تعادل کشیده شد و پیکان برای زدن گل تساوی تلاش بسیاری کرد، اما بازی منطقی پرسپولیس و کنترل خوب این تیم روی بازی اجازه نداد تا دروازه حامد لک باز شود. بدین ترتیب نیمه اول بازی با برتری یک گله سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید. این در حالی بود که تیم پرسپولیس از دقیقه ۳۲ و با اخراج امید عالیشاه کار را ۱۰ نفره دنبال می‌کرد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم ابتکار عمل در دست پرسپولیسی‌ها بود و آن‌ها خیلی زود و در دقیقه ۴۹ گل دوم خود را به ثمر رساندند. ارسال رامین رضاییان با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و در حالی که ناصری از واکنش ناکام مانده بود، توپ درون دروازه قرار گرفت. پس از این گل پرسپولیس عقب نشست و مشغول اداره بازی شد، پیکان نیز از گل زدن به تیم ۱۰ نفره گل‌محمدی عاجز ماند تا این بای با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان برسد.

با این نتیجه پرسپولیس ۵۳ امتیازی شد و فاصله خود با استقلال صدرنشین را به چهار امتیاز کاهش داد. پیکان نیز با ۳۳ امتیاز بر رده هفتم جدول تکیه زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =