ذوب آهن	2 - 0	فجر سپاسی

تیم فوتبال هوادار تهران توانست با تک گل فرزاد جعفری ذوب‎‌آهن اصفهان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور و در ورزشگاه دستجردی میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان بود و توانست با یک گل میهمان خود را شکست دهد. پیش از این بازی اختلاف دو تیم در جدول رده بندی رقابت‌ها تنها سه امتیاز بود و دو تیم برای به دست آوردن جایگاه تک رقمی در جدول با هم رقابت می‌کردند.

دو تیم در نیم فصل دوم رقابت‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و با ارائه بازی‌های خوب توانستند خود را از قعر جدول جدا کنند. از همین روی بازی دو تیم در ابتدا پایاپای پیش می‌رفت و هر دو تیم موقعیت‌های روی دروازه حریف داشتند که با هشیاری مدافعان و دروازه بان حریف هیچ یک از این موقعیت‌ها راهی به چهارچوب نداشت. در نیمه اول بازیکنان هوادار بارها روی شوت‌های از راه دور برای حریف دردسر ساز شدند و ذوبی‌ها نیز روی حرکات ترکیبی موقعیت‌های داشتند.

در نیمه دوم شرایط بازی کمی متفاوت شد و دو تیم کمی جسورتر بازی کردند، در این نیمه نقش مربیان دو تیم یعنی رضا عنایتی و مهدی تارتار پررنگ شد و هر دو مربی با تعویض‌های خود توانستند تغییراتی در روند بازی داشته باشند. اما این تیم عنایتی بود که موفق‌تر عمل کرد و برای دقایقی ذوب‌آهن را زیر فشار سنگین قرار داد. این فشار حملات در دقیقه ۷۳ نتیجه داد و هوادار توسط فرزاد جعفری به گل اول بازی رسید. توپگیری هواداری‌ها از گوشه زمین با پاس صادقی به پشت محوطه همراه شد و فرزاد جعفری با یک شوت سرکش دروازه ذوب آهن را فرو ریخت.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا دو تیم در امتیاز ۳۱ برابر شوند. اما هوادار به دلیل تفاضل گل بهتر در رده نهم و ذوب‌آهن در رده دهم جدول قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =