• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
  • کد خبر: 24598
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان از سد رهیاب ملل مریوان گذشت

مدیرعامل باشگاه سپاهان از انحلال تیم اصلی والیبال این باشگاه و تشکیل یک تیم در لیگ یک والیبال کشور خبر داد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه مسابقه نیمه نهایی لیگ هندبال کشور به خبرنگار ایراسین گفت: در سال‌های گذشته هندبال سپاهان دچار یک افتی شده بود که خوشبختانه با تلاشی که بازیکنان و کادرفنی انجام دادند، در دو سال گذشته یک حرکت رو به جلو در هندبال شاهد بودیم. در تیم‌های پایه هندبال سپاهان سازماندهی خوبی انجام شده و از چهره‌های خوبی فنی در این حوزه استفاده شده تا هندبال باشگاه سپاهان بازسازی شود.

وی ادامه داد: سپاهان 12 عنوان قهرمانی ایران در رشته هندبال دارد، اما تیم هندبال این باشگاه برای سه سال تعطیل بود و این رشته دچار توقف بود. هم‌اکنون شرایط رو به جلو است و با صعود این تیم به فینال لیگ برتر حضور هندبال سپاهان در رقابت‌های آسیایی قطعی شده، اما تلاش اصلی قهرمانی سپاهان در لیگ برتر ایران است.

ساکت درباره شرایط تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری جدید در هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تصمیم گرفته شد تا این باشگاه به سمت بازیکن سازی و استعدادپروری در سطح استان حرکت کند. بنابراین با یک تیم جوان در لیگ یک والیبال شرکت خواهیم کرد و تلاش در کشف و پرورش بازیکنان بومی مستعد خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره سرنوشت بازیکنان تیم والیبال این تیم که فصل گذشته عنوان سومی در لیگ برتر را کسب کردند، تاکید کرد: امتیاز تیم والیبال سپاهان به هر باشگاهی که درخواست کند، فروخته خواهد شد و بازیکنان نیز هر باشگاهی که نیاز داشته باشد، می‌تواند خرید کند.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری کلی باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: استعدادیابی و نگاه به رده‌های پایه یکی از سیاست‌های اصلی باشگاه سپاهان است که شرکت فولاد مبارکه نیز بر آن تاکید دارد. تلاش بر این است تا رشته‌ها و تیم‌های موازی تا حد امکان کاهش یابند و به سمت رشته‌های کمترشناخته شده حرکت و مورد توجه قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =