• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
  • کد خبر: 24597
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم هندبال سپاهان

تیم هندبال سپاهان با برتری مقابل مس کرمان به فینال لیگ هندبال کشور راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در دیدارهای دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران امشب، یکشنبه فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۳۶ بر ۲۷ مس کرمان شکست داد و موفق به راهیابی به فینال لیگ برتر هندبال ایران شد. در دور رفت این مرحله نیز سپاهان اصفهان موفق شده بود با نتیجه ۲۳ – ۲۲ مقابل مس کرمان به پیروزی دست یابد.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان: مجتبی حیدر پور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان، کامیار طاهری، محمد زمانی، محمد سیاوشی، هادی طالبی، محمد کیانی، محمد رضا اورعی، محمد رضا امیری، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، سعید برهانی، شهاب صادق زاده، سعید پور قاسمی
سرمربی: مجید رحیمی زاده

بازکینان تیم مس کرمان: عارف طائی، حسین جهانی، حسین ایرانمنش، مهدی مقصودی، میثم نوروزی، احسان ابوئی، کیانوش پالاد، محسن فرحبخش، ابوالفضل لطفی، محسن هنزایی، علیرضا دادوند، علی آبادی خواه، ایگور چیسیلف، امیدرضا رباط، سید مهدی رضوی
سرمربی: محسن اخگر

شرح بازی

نیمه اول: بازی در آغاز با برتری دو تیم مس آغاز شد اما با ضد حمله خوب سپاهان و پس از جبران دو امتیاز نتیجه به سود سپاهان برگشت. رفته رفته این سپاهان بود که برتری خود را بر حریف دیکته کرد و توانست نبض بازی را در دست بگیرد. در این نیمه بازیکنان مس بیشتر روی ضد حملات سریع تمرکز داشتند و سعی کردند تا با استفاده از عنصر غافلگیری اختلاف امتیاز را کاهش دهند. اما درخشش سیاوشی در درون دروازه سپاهان این اجازه را به میهمان نداد تا سپاهان در این نیمه با چهار امتیاز برتری زمین مسابقه را ترک کند.

نیمه دوم: در این نیمه رحیمی‌زاده با چند تغییر تیمش را وارد زمین کرد و سپاهان با ارائه یک بازی برتر اختلاف امتیاز خود را افزایش داد. سپاهان در دفاع مستحکم و در حمله زهردار بود، بازیکنان این تیم با حمایت هواداران خود نمایشی کم نقص داشتند و توانستند مچ حریف کرمانی را بخوابانند و در نهایت با ۳۶ بر ۲۷ در دو بازی پیاپی مس کرمان را شکست دهند و به فینال لیگ برتر هندبال کشور راه پیدا کنند. حریف سپاهان در فینال شهید شاملی کازرون خواهد بود.

حواشی:

* صدها تماشاگر آقا و بانو در سالن حاضر و مشغول تشویق سپاهان بودند.

*ناظر بازی به تشویق هواداران با طبل تذکر داد.

*هواداران سپاهان بازیکنان این تیم به خصوص محمد سیاوشی را به شدت تشویق کردند.

*محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان تماشاگر ویژه این دیدار حساس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =