آتش سوزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی در کارخانه ریسندگی همدانیان هشت مصدوم داشت.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به حادثه آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شرکت ریسندگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۰ و ۳۷ دقیقه اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در جاده شاهین شهر نرسیده به پلیس راه در کارخانه ریسندگی همدانیان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: این کارخانه تولید انواع نخ و پنبه را انجام می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه کارخانه ریسندگی همدانیان دارای سه سالن است که حریق در یکی از این سالن‌ها اتفاق افتاده است، افزود: این شرکت دارای ۲۱۰ نفر نیروی کار است.

وی با بیان اینکه تیم های آتش نشانی، فوریت‌های هلال احمر، اورژانس و ... به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این حریق در زمان طلایی کنترل شده و از گسترش آن به دیگر واحدهای جلوگیری شد.

شیشه فروش با بیان اینکه تعداد هشت نفر از کارکنان این کارخانه به دلیل دودگرفتگی به بیمارستان گلدیس اعزام شده است، افزود: حال همه آنها خوب است و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: تأکید ما این است که همه واحدهایی که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند در مراحل چیدمان، انبار، حمل و نقل و فرایند تولید رعایت الزامات ایمنی و آتش نشانی را داشته باشند، لوازم اطفاء حریق باید در همه کارخانه‌ها مستقر باشد و همه نیروهای انسانی نیز آموزش لازم برای مدیریت حوادث را دریافت کرده باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان امر در دست بررسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =