• ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
  • کد خبر: 24364
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: می‌توانستیم بازی برابر پاختاکور را ببازیم، اما ریسک کردیم و تا لحظه آخر امید داشتیم این ریسک جواب دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی با پاختاکور ازبکستان که با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید، اظهار کرد: پاختاکور بهترین تیم در گروه ما بود، اما متاسفانه برخی اوقات همه چیز بر علیه فوتبال است و این موضوع بر نتایج تاثیر می‌گذارد. پاختاکور فوتبال خوبی ارائه کرد و به مربی آن‌ها بخاطر این فوتبال مدرنی تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران ادامه داد: نیمه اول متعادل بود و دو تیم سعی در کنترل بازی داشتند، در این نیمه پاختاکور مقداری از ما بهتر بازی کرد. در ۲۰ دقیقه اول نیمه دوم نیز ما عجولانه بازی کردیم و با از دست دادن فضاهای مرکز زمین موقعیت‌های زیادی به تیم حریف دادیم. اما پس از آن ریسک کردیم و با تعویض‌ها سعی در ارائه یک بازی انتحاری داشتیم و توانستیم چندین موقعیت خوب خلق کنیم. خوشحالم که در لحظه آخر به مسابقات برگشتیم و هنوز برای صعود شانس داریم؛ با این نتیجه بازی آخر بسیار مهم خواهد بود.

وی درباره تغییرات سپاهان در دو جناح چپ و راست گفت: وینگرهای چپ و راست پاختاکور سعی می‌کنند در حمله شرکت کنند، با تعویض‌های خود سعی کردیم از فضاهای جناحین تیم حریف استفاده کنیم و در این تغییرات دست به ریسک زدیم. می‌توانستیم این بازی را ببازیم، اما ریسک کردیم و تا لحظه آخر امید داشتیم این ریسک جواب دهد. این طبیعت فوتبال است، پاختاکور می‌توانست برنده این بازی باشد، آن‌ها یک توپ به تیر دروازه ما زدند و چندین موقعیت خوب دیگر داشتند، به همین دلیل باز هم به این تیم تبریک می‌گویم.

نویدکیا در واکنش به پرسشی مبنی بر بازی التعاون و الدحیل تاکید کرد: در فوتبال یاد گرفتم آرزو نکنم تیمی ببازد یا ببرد، فقط باید منتظر بمانم این بازی انجام شود و تیم خودم را سازمان دهم. هر اتفاقی در آن بازی رخ دهد، بهترین اتفاق برای تیم ما است. ما وظیفه داریم به بهترین شکل برای بازی آخر خود را آماده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =