• ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
  • کد خبر: 24327
  • readingTime: ۱ دقیقه
ترافیک هراز

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ‌در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهنبه صورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، مهدی مخبر در گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌وی گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ در محورهای کرج – چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور کندوان ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مخبر اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

‌وی بیان کرد: در محور هراز ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ‌در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان داشت: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

مخبر افزود: در هراز تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز و ۲ روز آینده‌ ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =