• ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر: 24290
  • readingTime: ۱ دقیقه
نساجی مس

نساجی با صعود به فینال جام حذفی تنها یک قدم تا آسیایی شدن فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با حذف تیم‌های مدعی نظیر سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد و ذوب‌آهن رقابت‌های این فصل جام حذفی فوتبال کشور حال و هوای جالبی به خود گرفته است. آلومینیوم و نساجی دو شگفتی ساز این رقابت‌ها بودند که یکی با حذف پرسپولیس و دیگری با حذف استقلال به نیمه نهایی جام حذفی آمدند.

در نیمه نهایی نیز آلومینیوم برابر خلیج فارس ماهشهر به برتری دست یافت و نساجی در یک بازی دراماتیک، مس کرمان را شکست داد و این دو تیم به فینال رسیدند. دو تیمی که به شور و اشتیاق تماشاگرانش شهرت دارند و حالا اوج حساسیت در اراک و مازندران دیده می‌شود.

جایی که هر یک از این تیم‌ها با قهرمانی در جام حذفی می‌تواند فصل بد خود در لیگ برتر را جبران و با کسب یک جام انگیزه‌های مضاعتی برای فصول آینده به دست آورد.

از طرفی طبق قانون فوتبال ایران قهرمان جام حذفی یک سهمیه آسیایی نیز در جیب خود می‌بیند، اما عدم برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده به دلیل برگزاری جام جهانی در زمستان، احتمالا باعث می‌شود تا قهرمانان این فصل فوتبال ایران از سهمیه آسیایی بهره‌ای نبرند.

با این حال هوادار نساجی، با چاپ بنری تیم خود را در گروه C رقابتهای آسیایی با الهلال عربستان، العین امارات و السد قطر هم‌گروه کردند و رویایی آسیایی خود را زنده نگه دارند.

نساجی آسیایی می‌شود؟ + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =