• ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر: 24230
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان ذوب آهن

باشگاه‌های تراکتور و ذوب‌آهن در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان سابق خود محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه به شرح زیر اعلام کرد:

*با توجه به شکایت توحید رستم‌پور از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۸ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت مهدی نادری‌نسب از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۹۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۰۷ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت رضا شریفی از باشگاه ملی حفاری ایران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۵۵ هزار و ۹۰۸ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۹۲ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت یدالله صادقی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمدرضا خزایی‌فر از باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت باشگاه وچان کردستان از باشگاه ذوب‌آهن و غزاله بنی‌طالبی، کمیته وضعیت دعوای خواهان را مستند به بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین دادرسی مردود اعلام کرد.

*در پی شکایت حمید خدابنده‌لو از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمدرضا مولایی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمدرضا غلام از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت مصطفی چراغیان از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۹۲۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =