• ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
  • کد خبر: 24128
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیگ ملت‌های والیبال

میزبانان مسابقات والیبال قهرمانی جهان در نشستی که به میزبانی لهستان برگزار شد، مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ایراسین، در نشست خبری که به میزبانی دولت لهستان و فدراسیون والیبال این کشور برگزار شد، کشورهای لهستان و اسلوونی به عنوان میزبانان جدید مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند.

پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، مجامع بین‌المللی این کشور را مورد تحریم‌های شدیدی قرار دادند که از جمله آنها، محرومیت از میزبانی و شرکت در مسابقات مختلف جهانی است. یکی از این رویدادها، میزبانی والیبال قهرمانی مردان جهان است.

کمیل بورتنیچوک، وزیر ورزش لهستان در مورد میزبانی کشورش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: از همه عوامل به خاطر تصمیم‌گیری سریع در این مورد، تشکر می‌کنم. ممنونم که توانستیم توانایی‌های خود را فدراسیون جهانی نشان دهیم. امسال، قلب والیبال در لهستان می‌تپد.

سباستین شودرسکی، رئیس فدراسیون والیبال لهستان نیز اظهار داشت: والیبال لهستان در سال ۲۰۲۲، پیشرو سایر کشورها خواهد بود. امیدوارم بازیکنان سلامت خود را حفظ کنند و در این مسابقات موفق باشند. هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم.

شهرهای میزبان مسابقات قهرمانی مردان جهان، هنوز انتخاب نشده‌اند ولی مسابقات یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.

لهستان علاوه بر مسابقات قهرمانی مردان جهان، مسابقات قهرمانی زنان جهان را به همراه هلند برگزار خواهد کرد و و هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال نیز به میزبانی شهر گدانسک این کشور انجام می‌شود.

این مسابقات شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =