• ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷
  • کد خبر: 24114
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد آهال

بازیکن تیم فولاد گفت: در لیگ ایران هم وقتی تیم نمی‌تواند گلزنی کند من جلو می‌روم و در محوطه جریمه حریف قرار می گیرم این مساله همیشه پیش می‌آید و در ذهنم بود اگر جلو بروم می‌توانم گلزنی کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد ایران در یک بازی سخت و نفسگیر و با گل لحظه آخری موسی کولیبالی توانست آهال ترکمنستان را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 شکست دهد. گل کولیبالی دقیقا در دقیقه 97 به ثمر رسید و تبدیل به دیرهنگام ترین گل یک تیم ایرانی در رقابت‌های آسیایی شد.

کولیبالی که به عنوان بهترین بازیکن این دیدار هم انتخاب شد پس از بازی در نشست خبری گفت: از اینکه در این بازی سخت پیروز شدیم خوشحال هستم. در دو بازی اول و دوم بخاطر بدشانسی پیروز نشدیم اما در بازی سوم بردیم و این بازی مهم بود. خدا به ما کمک کرد و در آخرین ثانیه سه امتیاز گرفتیم. امیدورم همیشه این روند را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به احساس خود پس از زدن گل در ثانیه‌های پایانی توضیح داد: گل اول من در لیگ قهرمانان آسیا بود و خیلی خوشحال شدم. همه باهم تلاش کردیم و تیم به گل رسید. بازیکنان، مربی و هواداران همه کنار هم هستیم و به هم انرژی می‌دهند. آهال تیم بدی نبود تیمی خیلی قوی بود. خیلی خوشحال شدم که گلزنی کردم.

مدافع تیم فولاد درباره حضورش در محوطه جریمه حریف در دقایق پایانی بازی، اظهار کرد: در لیگ ایران هم وقتی تیم نمی‌تواند گلزنی کند من جلو می‌روم و در محوطه جریمه حریف قرار می گیرم این مساله همیشه پیش می‌آید و در ذهنم بود اگر جلو بروم می‌توانم گلزنی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =