• ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
  • کد خبر: 24112
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان و التعاون

تیم فوتبال سپاهان ایران در عربستان به مصاف تیم التعاون این کشور رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به مصاف تیم التعاون عربستان رفت. حواشی این بازی به شرح زیر است:

*سپاهان در این بازی با کیت دوم و سیاه رنگ خود به میدان می‌رود و تیم التعاون زرد می‌پوشد.

*تعدادی از هواداران التعاون با لباس‌ها یکدست زردرنگ در ورزشگاه حاضر هستند و به سبک کلاسیک کشورهای عربی با استفاده بلندگو تیم خود را تشویق می‌کنند.

*باد شدیدی در ورزشگاه در حال وزش است.

*درست تا یک ساعت مانده به بازی سپاهان، ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان میزبان بازی پاختاکور و الدحیل بود، بازی که با نتیجه سه بر دو به سود قطری‌ها به پایان رسید.

*محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در ترکیب ابتدایی تیمش نسبت به دو بازی گذشته تنها یک تغییر داشته و عزت پورقاز را در قلب دفع جایگزین نژادمهدی کرده است.

*اخراج پورقاز در دقیقه ۱۰ باعث اعتراض بازیکنان سپاهان به داور شد، اما داور سخت‌گیر چینی تصمیم خود را گرفت و سپاهان را برای ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره کرد. در صحنه آهسته به وضوح مشخص بود که بازیکن التعاون با تیزهوشی خطا گرفت و این اخراج بسیار سخت‌گیرانه بود.

*با آغاز نیمه دوم التعاون گل دوم را به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود.

*پس از این گل بازیکنان التعاون مکررا بر روی زمین افتادند و زمان بازی را به سود تیم خود تلف کردند، این وقت کشی‌ها باعث عصبانیت بازیکنان سپاهان از جمله شهریار مغانلو شد و درگیری‌هایی بین بازیکنان دو تیم به وجود آورد.

*در نیمه دوم و روی یک صحنه توپ به دست مدافع التعان برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این موضوع باعث اعتراض بازیکنان سپاهان شد.

*با شکست سپاهان برابر التعاون این تیم عربستانی اولین پیروزی خود برابر یک رقیب ایرانی را به دست آورد؛ التعاون پیش تر چهار شکست را مقابل نمایندگان ایران در ادوار رقابت‌های آسیایی متحمل شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =