محمد ربیعی

در شرایطی که باشگاه مس رفسنجان با بیانیه‌ای بالاخره به حواشی پیرامون تیم فوتبال باشگاه واکنش نشان داد، اما در واقع در پشت پرده اوضاع طور دیگری بوده است.

به گزارش ایراسین و به نقل از ورزش‌سه، چند ساعت پیش بود که باشگاه مس رفسنجان سرانجام با انتشار بیانیه‌ای به حواشی پیرامون تیم فوتبال باشگاه پس از باخت مقابل خلیج فارس ماهشهر و کنار رفتن از جام حذفی که با جریمه ۱۵ درصدی کادر فنی و بازیکنان نیز همراه شده بود، واکنش نشان داد و در این بیانیه تاکید شد که شایعات مربوط به کنار گذاشتن محمد ربیعی به هیچ وجه صحت ندارد.

در این بیانیه همچنین به توضیحات محمد ربیعی در رابطه با دلیل نتیجه نگرفتن مس رفسنجان طی ۵ مسابقه اخیر لیگ برتر و همین‌طور دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی و توضیحات فنی محمد ربیعی پرداخته شده و در بخش مهم دیگری از آن آمده که تا پایان سال سرمربی تیم فوتبال باشگاه حمایت کامل و قاطع اعضای هیئت مدیره را در کنار خود خواهد داشت.

حالا اما شنیده‌ها از رفسنجان ماجرا را طور دیگری جلوه می‌دهد؛ اینکه ربیعی به‌شدت از سکوت مدیران باشگاه درباره حواشی ایجاد شده پس از باخت مقابل خلیج فارس ماهشهر و جریمه ۱۵ درصدی کادر فنی و بازیکنان ناراحت است و به همین دلایل امروز در جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه استعفای خود را نیز تقدیم آنها کرده که البته با مخالفت آنها مواجه شده است.

نکته مهم دیگر در رابطه با بیانیه باشگاه مس رفسنجان اینکه محمد ربیعی چندی پیش قرارداد خود را تا پایان فصل فوتبالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با مدیران باشگاه تمدید کرده، ولی در بیانیه به این موضوع اشاره‌ای نشده و تنها به حمایت آنها تا پایان فصل جاری فوتبال ایران که ۶ مسابقه از آن باقی مانده است، بسنده کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =